בנטפליקס (Netflix), כך נראה, מצאו עוד דרך להגדיל את ההכנסות של החברה. לפי דיווח של האתר הקנדי The Canadian Press, הוחלט בחברה לבטל את המנוי הבסיסי שמוצע כיום כאחת מתוכניות המנויים.
קנדים שרוצים להירשם כעת לנטפליקס יכולים לבחור רק מבין שלוש חבילות: חבילת המודעות לשני מסכים באותו משק בית בו זמנית במחיר של 5.99 דולר קנדי, חבילה סטנדרטית זהה בלי מודעות במחיר של 16.99 דולר, וחבילת פרמיום עבור עד ארבעה מסכים בו זמנית באיכות 4K במחיר של 20.99 דולר.
החבילה לא תשונה עבור משתמשי המנוי הבסיסי הנוכחיים שימשיכו לשלם 9.99 דולר כל עוד לא יבוצע שינוי. אם הם יבקשו לשנות את החבילה, או יעזבו ולאחר מכן יחזרו לנטפליקס, הם כבר לא יוכלו לבחור יותר בחבילה הבסיסית בדיוק כמו כל מנוי חדש.
לפי הדיווחים נטלפיקס מבקשת לחזק את חבילת המודעות שלה לאחר שהתברר שהמודעות מכניסות לה, פר לקוח, אפילו יותר כסף מההפרש בין שתי החבילות בארצות הברית.
החברה לא פרסמה הודעה לגבי הכוונות שלה בשווקים אחרים, ובכל מקרה היא לא השיקה את האפשרות לחבילת מודעות בכל המדינות בעולם. בישראל מוצעות כרגע שלוש החבילות הרגילות, מ-32.90 שקל ועד 69.90 שקלים, אך כפי שהחברה כבר הוכיחה בעבר, כל תוכנית היא בסיס לשינויים.