מספר המנויים בתשלום של נטפליקס (Netflix) עלה ברבעון השלישי של 2019 ב-6.77 מיליון, או 21.4% לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה, כך עולה מהדו"ח המעודכן של החברה. עלייה מסיבית זו הושגה למרות שמחירי המנוי עלו השנה ברוב המדינות בהן החברה מספקת את שירותיה בעולם, מה שהביא לכך שההכנסה של החברה מכל מנוי גדלה ב-9% בממוצע.

אמנם, מספר המנויים החדשים נמוך במעט מזה שחזתה נטפליקס עצמה, אך הוא גבוה יותר מכפי שחזו אנליסטים. החברה ניפצה את התחזיות גם בנתונים הכספיים, ורשמה הכנסות של 5.2 מיליארד דולר, עלייה של 31% לעומת הרבעון המקביל ב-2018.

עיקר ההצלחה של נטפליקס הוא בזירה הבינלאומית. בארצות הברית יותר מנויים עוזבים את השירות לאחר 'עונה' מוצלחת, ובמדינת המקור שלה מספר המנויים עלה בחצי מיליון בלבד, לעומת צפי של כמעט מיליון.

הסדרה הפופולרית ביותר של החברה נשארה 'דברים מוזרים'. עונתה השלישית נצפתה ב-64 מיליון בתי אב בארבעת השבועות הראשונים לאחר עלייתה. החברה ציינה כי זו העונה הנצפית ביותר בשירות אי פעם. סדרה פופולרית נוספת שחזרה ברבעון האחרון הייתה 'בית הנייר' שזכתה ל-44 מיליון צפיות תוך 4 שבועות, והייתה הסדרה הנצפית ביותר במדינות שאינן דוברות אנגלית. סדרת הפשע האמיתי 'לא ייאמן' זכתה לצפיות ב-32 מיליון בתי אב ב-4 שבועות.

באגף הסרטים, החברה ציינה כי סרטי המקור 'נערה גבוהה' (Tall Girl), 'אובססיה סודית' (Secret Obsession) ו-'מסע של אמא' (Otherhood) זכו ל-41, 40 ו-29 מיליון צפיות תוך 4 שבועות, בהתאמה, למרות שכל השלושה קיבלו ביקורות צוננות ביותר.

קרא עוד:  שירות דיסני פלוס הושק בארה"ב, עם לא מעט תכנים בהפתעה

החל מהרבעון הבא צפויה נטפליקס להתחיל להתמודד עם השירותים +Apple TV ו-+Disney. למרות זאת צופה החברה עלייה של כ-7 מיליון מנויים משלמים ברבעון הנוכחי, שיביאו אותה לכ-165 מיליון מנויים בסך הכל בסוף 2019, זאת בזכות התחייבויות להשקעות תוכן בסך כ-19 מיליארד דולר בשנה הקרובה.