מובלי Mobliהאקזיט הבא? אפליקציית Mobli הישראלית (מובלי) מדווחים על עליה של 550% בהורדות וברישום משתמשים חדשים לשירות, זאת מאז ההודעה של פייסבוק על רכישת Instagram במיליארד דולר. ב-Mobli אומרים כי כיום בשירות למעלה מ-2 מיליון משתמשים רשומים, מספר עוד רחוק מ-Instagram (כ-40 מיליון) אך על פי הערכות, היא מתקדמת בקצב של 80,000– 90,000 משתמשים ביום. בשבוע האחרון מאז הרכישה, רבים מהמשתמשים ב-Instagram חששו לפגיעה בפרטיותם ולשינויים שפייסבוק עתידה להכניס באפליקציה וזו גם מעריכים, היא אחת הסיבות לפופולריות הגוברת של Mobli.

הדמיון בין האפליקציות קרוב למדי, והשירות של Mobli  שהושק לפני כשנה מאפשר למשתמשים לצפות בתמונות ובסרטונים של גולשים מכל העולם על בסיס מיקום מסוים, ערוץ או תחומי עניין משותפים וצפייה בעמוד הפרופיל האישי של המשתמש. ניתן לשתף תמונות וסרטוני וידאו בין העוקבים, להוסיף אפקטים, שיוך לתגיות ומיקום הצילום וגם לשתף בטוויטר, פייסבוק ורשתות חברתיות אחרות. האפליקציה מאפשרת להגיב לתמונות, להתחבר לעמודים של חברים וסלבריטאים אחרים, ובנוסף לעקוב לפי תגיות וערוצים (לדוגמה TelAviv#) ועוד. העדכונים חשופים לכולם וזו אולי גם הסיבה שמפורסמים רבים כבר בחרו באפליקציה כמו פריס הילטון, ג'ניפר לופז, קים קרדשיאן, פרגי, לאנס אמסטרונג, ליאונרדו דיקפריו (שגם השקיע בחברה) ועוד.

האפליקציה זמינה להורדה בחינם ב-iTunes, PlayStore ו-Blackberry, וגם ישנה אפשרות לגלוש דרך האתר ולהתרשם מהשירות למי שעוד לא מכיר.

-פרסומת-
העורך הראשי ומנהל האתר. איש חומרה שנולד עם מברג ביד ומקום לכרטיס הרחבה. בעל תואר ראשון במדעי הטכנולוגיה ומעריץ מושבע של גאדג'טים מאז שהמציאו את המסך (גם לא מגע). מעביר את זמנו עם מוצר שזה עתה יצא לבין זה שייצא, חי את הרשת ואף פעם לא שוכח שטכנולוגיה טובה היא פרי מחשבתם של אנשים טובים.