אחרי אינטל (Intel) שניסתה ללעוג לאפל (Apple), ובסופו של דבר בעיקר החמיאה למחשביה, מצטרפת גם מיקרוסופט (Microsoft) עם פרסומת שפונה לאותו קו בדיוק: הצגתם של מחשבי אפל כמיושנים ובלתי גמישים, לעומת העיצוב החדשני, הדינאמי והידידותי יותר של ה-Surface Pro.
בפרסומת הקצרה שאותה העלתה מיקרוסופט לרשת, מודגמות התצורות השונות בהן ניתן להשתמש ב-Surface Pro החדש: כמחשב לוח המנותק מהמקלדת, פרוס ב-180 מעלות על השולחן, וגם בתצורה המזכירה מחשב לפטופ קלאסי. המחשב של אפל לעומת זאת, אותו מכנה הפרסומת Back Book במקום MacBook, כמובן ‘תקוע’ בתצורה אחת בלבד. “שדרגו ל-Surface!” הוא המסר החותם את הפרסומת.
הפרסומת מתעלמת לחלוטין משני פרטים מהותיים. הראשון הוא, כמובן, שהרקע למהלך השיווקי כולו הוא מבחני ביצועים המעניקים פעם אחר פעם יתרון ברור למחשבי אפל המבוססים על מעבדים מתוצרתה, לעומת מעבדים המבוססים על מעבדי אינטל (Intel) כמו רוב מחשביה של מיקרוסופט. שנית, ותמוה אף יותר – מיקרוסופט עצמה מייצרת ומשווקת גם היא מחשבים בסדרת ה-Surface שאינם גמישים אלא מציעים תצורת עבודה אחת בלבד, תצורת הנייד הקלאסית.
אין על מחשבי ווינדוס. אתה מכבה את המחשב הוא מתעדכן, מדליק את המחשב הוא מתעדכן, הולך לישון הוא מתעדכן… כשאתה רוצה ולא רוצה.
גם אני לא אוהב את אפל ששוחטים במחיר וסוגרים בכלא.
אבל בחיאת מיקרוסופט.. איזה צחוק זול יצא לכם..
הכתב בטח פאן בוי של אפל וגם קצת טרחן.
רק מיקרוסופט! נמאס מהחמוצים היהירים של אפל!