Reels, סרטוני הוידאו הקצרים שאותם ניתן ליצור באמצעות אפליקציית אינסטגרם (Instagram) וגם דרך הרשת החברתית פייסבוק (Facebook), הן התקווה הגדולה של מטא (Meta) להתחרות בטיקטוק (TikTok) ולמשוך אליה בחזרה את הקהל הצעיר. כעת מכריזה החברה על מספר צעדים שנועדו לחזק עוד יותר את הפלטפורמה, ולאפשר ליוצרים להפיץ באופן אפקטיבי יותר את הסרטונים – וגם להרוויח יותר.
החידוש המשמעותי ביותר הוא תמיכה בפרסום של Reels באינסטגרם ובפייסבוק בו-זמנית, בלחיצה אחת. במטא סבורים כי תכונה זו תאפשר ליוצרים להגדיל את הקהל, וליהנות מרווחים הודות לפרסומות שיוצגו בשתי הפלטפורמות.
בתוך פייסבוק, יוכלו כעת המשתמשים ליצור סרטוני Reels באופן כמעט אוטומטי הודות לחיבור בין מספרים ״סיפורים״ שכבר פורסמו בעבר. גם הכלי ליצירת סרטוני רמיקס בפייסבוק מיישר קו עם זה של אינסטגרם, עם אפשרות להצגת הסרטון המקורי לצד החדש.
יוצרים בפייסבוק יוכלו לצרף לסרטוני ה-Reels סטיקר המעודד את הצופים להגיב בסרטון משלהם ומקשר בין התגובות. בנוסף, יוצרי התוכן יוכלו ליהנות מ-Creator Studio, כלי מתקדם יותר ליצירת סרטונים המציג גם נתונים שונים על זמן הצפייה הממוצע בסרטון, סוג הקהלים המגיעים אליו ועוד – מידע שאמור לסייע ביצירת סרטונים איכותיים ופופולריים יותר.