לפני חמש שנים בערך – היסטוריה רחוקה בעולם הדיגיטלי – משקפי המציאות הרבודה של מג׳יק ליפ (Magic Leap) נחשבו להבטחה הגדולה והמרגשת ביותר בתחום. סופו של הסיפור במפח נפש: המוצר הראשון של מג׳יק ליפ לא הפך ללהיט גדול, ולאחר קיצוצים משמעותיים החברה ויתרה למעשה על השוק הביתי, ומתמקדת כיום במוצרים המיועדים לסביבה ארגונית: מעצבים, מהנדסים ואנשי מקצוע אחרים.
הדור השני של משקפי ה-Magic Leap מתומחר בהתאם. החבילה הזולה ביותר אותה תציע החברה, בכמויות וזמינות מוגבלים, תעלה לא פחות מ-3,299 דולרים או מעט יותר מ-11,000 שקלים. עבור חבילה הכוללת גם את כלי הפיתוח הנדרשים ליצירת אפליקציות תבקש החברה 4,099 דולרים, וחבילה נוספת הכוללת תמיכה ארגונית ואחריות מורחבת תימכר תמורת לא פחות מ-4,999 דולרים.
החברה מתיימרת להציע את אחד ממוצרי המציאות הרבודה הקומפקטיים והמתקדמים בשוק: המשקפיים שוקלות כ-250 גרם, מגיעות עם מעבד ומאיץ גראפי המבוסס על ארכיטקטורת Zen 2 של AMD, ולצמד המסכים רזולוציה של 1440X1760 פיקסלים, עם קצב ריענון של 120 הרץ. למשקפיים גם שלוש מצלמות הפונות כלפי חוץ, חיישן עומק, מצלמה ראשית לצילום תמונות באבחנה של 12.6 מגה-פיקסל, וארבע מצלמות פנימיות למעקב אחר העיניים. זמן הסוללה עומד על כ-3.5 שעות שימוש רצופות.
הדור השני של Magic Leap יושק בארצות הברית, קנדה, מערב אירופה וערב הסעודית החל מה-30 בספטמבר, ומאוחר יותר השנה צפוי לעשות את דרכו גם ליפן ולסינגפור.