רשת iStore הודיעה כי הוסמכה כמעבדה רשמית בישראל לתיקון מוצרי אפל (Apple). כך היא תוכל לספק שירות לכלל בלקוחות בישראל, וסניפיה יהוו נקודות לקבלת שירות, איסוף וקבלה של מוצרים לאחר תיקון.
iStore מצטרפת ל-DCS ואייקון גרופ, מפעילת רשת iDigital, המעניקות גם הן שירות למוצרי אפל. עם זאת ב-iStore מדגישים כי בניגוד אליהן תהווה הרשת מקור לשירות התיקונים הרשמי עבור כלל לקוחות Apple – לא משנה היכן הם רכשו את הציוד שלהם.
מדובר במהלך שיגדיל באופן משמעותי את הנגישות ואיכות השירות שיקבלו לקוחות אפל בישראל, לפחות על הנייר. במסגרת האחריות הבינלאומית זכאים הרוכשים לקבל שירות בכל מקום בעולם ובכפוף לתנאי השירות האזוריים של אפל. במעבדות iStore מדגישים כי השירות יבוצע על ידי טכנאים שהוסמכו רשמית על ידי אפל וישתמשו בחלקים מקוריים בכל תיקון ובמקרים של תקלות משמעותיות יוחלפו מכשירים תקולים בחדשים, בהתאם למדיניות של מעבדות אפל בעולם.
המעבדה הרשמית של iStore תוקם בסניף דיזנגוף 149 שבתל אביב, ובחודשים הקרובים iStore תרחיב את שירותי המעבדה הרשמית גם ליתר הסניפים על מנת להציע זמני תיקון מהירים ונקודות שירות נגישות יותר.
בתוך כך פרסמה iDigital כי קיבלה הסמכה רשמית להיות שותפה של אפל בישראל כך שהגדרתה תשתנה ל-Apple Premium Partner. נכון להיום היא החברה היחידה בישראל שקיבלה תואר זה.