HOTnet, ספקית האינטרנט של קבוצת HOT, מודיעה היום על שני שדרוגים משמעותיים בחוויית הגלישה ללקוחותיה: הוספת קו אינטרנט בין לאומי בקיבולת של 100 gbps לקיבולת הקיימת ושדרוג הקישור למחלף האינטרנט הישראלי (IIX) בקיבולת של 100 gbps שיאפשר חוויית גלישה מהירה וחלקה יותר לכל אורך הדרך.
קו התקשורת הבין לאומי החדש יחובר ישירות לשדרת האינטרנט העולמית ויחד עם שדרוג החיבור למחלף האינטרנט הישראלי יעניקו ללקוחותיה של HOTnet ביצועי אינטרנט מהגבוהים ביותר בשוק התקשורת:
- ביצועים גבוהים לתכנים כבדים דוגמת וידאו ברזולוציית 4K ומידע המגיע מחו”ל ומתוך ישראל
- יכולת עמידות גבוהה יותר של הרשת בפני התקפות ומפגעים המופעלים כנגד ישראל והמשך גלישה גם בזמן התקפות גדולות יותר, תוך יכולות עמידה גבוהות ביותר.
- שיפור מהירות התגובה בשירותי מסחר אונליין ומשחקי רשת.
- שירות מהיר ללקוחות עסקיים הרוכשים חיבורים בפס רחב 1-40 Gbps בדגש על Linerate מלא בישראל וגישה מהירה לחו”ל.
קו התקשורת הנ”ל והחיבור ל-IIX משלימים את השדרוג הטכנולוגי המלא gbit Ethernet100 בכל ליבת הרשת בישראל ומעמיד את HOTnet בקדמת טכנולוגיית תמסורת האינטרנט העולמית.
מ–HOTNET נמסר: “HOTnet פועלת ללא ליאות על מנת לאפשר ללקוחותיה הנאה מהמהירות הגבוהה ביותר בישראל. אנו גאים לבשר היום לראשונה בישראל על שני מהלכים משמעותיים ללקוחותינו. הרחבת קווי התקשורת הן לשדרת האינטרנט הבינלאומית והן למחלף האינטרנט הישראלי IIX תאפשר לנו להמשיך ולהוביל את שוק האינטרנט ולספק ללקוחותינו גלישה איכותית ורציפה ברשת האינטרנט הביתית, בקצב ואיכות שלא קיימים כיום בשוק, כולל תכנים המגיעים מחו”ל”.
מאיגוד האינטרנט הישראלי המנהל את מחלף האינטרנט הישראלי IIX: “אנחנו מברכים את HOTnet על היותה הראשונה לנצל את השדרוג שערכנו ב-IIX ולהתחבר בקו של gpbs100”
*הודעה לעיתונות
בתור מרוקאי אני לא חושב שיש לשלם לחברה כזאת יקרנית כ”כ הרבה כסף.. שוקל לעזוב..
בינתיים הוט מחזיקה בשיא ישראלי לציוד מיושן ולא תקין.
חודשים שאני מתלונן על ניתוקי אינטרנט ועל קצבים איטיים להחריד של 1-3Mb/s. הטענה השיקרית האוטומטית של התמיכה זה לטרטר אותי עם כל מיני בדיקות טיפשיות, כולל טכנאי שרק קילקל.
ב 15/03/2018 טלפני אלי מירי נציגה של האגף הטכני והסבירה לי שכל התקלות אינן אצלי ואצלי הכל תקין. אבל מישהו ברחוב או בשכונה שלי מפעיל מידי פעם ציוד שמכניס הפרעה לרשת וזה מקור התקלות. הוט לא הצליחה לאתר את המשתמש הזה. לכן היא מבקשת ממני כל פעם שיש את התקלה, להתקשר להוט ולבקש שיודיעו לה. היא תדאג לשלוח מיד טכנאי למקום וךנסות לאתר את מקור התקלה. אבל, אף פעם מירי לא חזרה אלי והתקלה לא תוקנה.
מה זה יתרום לנו בפועל ?
האם נקבל הצרכנים 500MB הורדה /10mb העלאה ?
אנחנו רוצים אינטרנט סימטרי תקין ולא את ההבטחות שווא האלה שמוכרים לנו כל פעם.