גוגל (Google) הציגה שלושה חידושים ל-Chrome שאמורים לפי החברה להפוך את החיפוש באמצעות מנוע החיפוש שלה לקל יותר ועוד יותר מהיר.
החידוש הראשון הוא הצעות לנושאי חיפוש המופיעות בעמוד הבית ונשענות על חיפושים קודמים שאותם ביצע המשתמש, אבל גם על שאילתות של משתמשים אחרים. זהו שירות דומה להמלצות החיפוש הרגילות של גוגל, אולם בתצוגה ויזואלית גדולה וברורה יותר. היא זמינה כעת בגרסאות של Chrome המיועדות למערכות הפעלה שולחניות, כמו macOS ו-Windows.
אם בהמלצות חיפוש עסקינן, הרי שגוגל מציגה כעת טכנולוגיה המאפשרת צפייה בהמלצות כאלה גם כאשר מחוברים לרשת בחיבור איטי ובלתי יציב. הסוד הוא שהמלצות אלו יגיעו כעת כתוצאה מעיבוד היסטוריית החיפוש במכשיר עצמו, במקום שליחה והעברת מידע מגוגל דרך הרשת. תהליך זה גם שומר, לפי וגל, באופן מיטבי על פרטיות המשתמש, ומבטיח המלצות איכותיות בעת גלישה במצב פרטיות.
לבסוף, משפרת גוגל את המלצות החיפוש גם בתצוגה נרחבת יותר של צילומים לצד אותן המלצות. עד היום, הייתה החברה מציגה צילומים כאלו רק כאשר החיפוש כלל מוצר מסוים כלשהו, אך כעת תוצגנה תמונות גם לגבי קטגוריות כלליות יותר של מוצרים ושירותים. חידוש זה, כמו גם המלצות החיפוש הנשענות על עיבוד מקומי, זמינות למשתמשי Chrome במערכות ההפעלה הניידות iOS ואנדרואיד.
הדרך מפה לפרסומות בתיבת השלמות חיפוש קצרה