באיזשהו שלב, בזמן שצופים בסרטוני ווידאו כאלה או אחרים ב-YouTube (יוטיוב), המודעות מגיעות. גוגל (Google) לאחרונה נוקטת צעדים אגרסיביים יותר בכדי לממש את ההכנסות שלה מהמודעות הללו שמוצגות במהלך הסרטונים וביניהם – וכפי שהמשתמשים כבר הרגישו מזמן, יש יותר ויותר מודעות.
אז אחרי שהחברה הודיעה באופן מפורש שהיא תכביד את ידה על משתמשי YouTube שמנסים לעשות את זה מתחת להגנה של חוסם פרסומות – כולל הצגת הודעה חסימה שמוצגת למשך זמן ארוך למדי – החברה בודקת גם דרך שתגרום לאנשים ללחוץ פחות על הכפתור ‘דלג על המודעה’ שמופיע כברירת מחדל לאחר זמן מה במהלך הרוב המכריע של המודעות.
כמה וכמה משתמשים ציינו שהכפתור הרגיל שהופיע בצד של הפרסומת הוחלף בכפתור קטן יותר, צף, שגם יותר שקוף, והוא בהרבה מאוד מקרים משתלב עם הרקע, ואפילו נבלע.
בגוגל לא הכחישו שהם מנסים עיצוב חדש לכפתור Skip Ads, אך כמובן שהם מציינים סיבות אחרות. “אנו בודקים עדכון לעיצוב של הכפתור Skip Ads בכל הפלטפורמות. המטרה שלנו היא לספק חוויית משתמש עקבית יותר בהתאם למראה והתחושה המעודכנים ב-YouTube עליהם הכרזנו בשנה שעברה”, הודיעה החברה.
אפשר לעבור לבינג ווידיאו דרך הקישור הזה https://www.bing.com/?scope=video&nr=1&form=Z9LH1
https://video.search.yahoo.com
ככה זה תמיד , בהתחלה חינם , השתלטות על נתח שוק גדול ,אח”כ פרסומות מעטות
ולבסוף הצפה בפירסומות ארורות בלי סוף כמו ערוץ 12 , 13 .
אשכרה שטיפת מוח בלי סוף .
כנראה שנאלץ למצוא אלטרנטיבה אחרת שהחזירים השמנים של גוגל , עדיין לא רכשו .
איך זה שעדיין לא הכריזו על יוטיוב כמונופול???
הם גם יכולים לגרום לכפתור ״דלג״ לדלג ממקום למקום.
דרך נוספת היא פשוט מבחן. לדוגמא: כמה פעמים נאמרה המילה מילקי בפרסום?
זה בתוספת הכפתור המדלג יכפיל את הרווחים של גוגל.
גוגל זה זבל אחד גדול.שרמוטות