דיסני (Disney) מדווחת כי שירות המנויים החדש יחסית שלה “דיסני פלוס” (Disney Plus) הגיע לרף של 94.9 מיליון מנויים משלמים בתחילת חודש ינואר 2020. בהנחה כי הצליח לשמור על קצב צמיחה דומה, סביר להניח כי עד עתה כבר חצה את קו 100 מיליון המנויים.
נטפליקס (Netflix), לצורך ההשוואה, דיווחה לאחרונה על כ-203 מיליון מנויים – נתון אליו הגיעה לאחר יותר מעשור של פעילות בתחום. לדיסני נדרשו 14 חודשים בלבד כדי להגיע למחצית מכמות מנויים זו, והיא מקדימה את תכנית ההשקה המקורית שלה בכמעט שלוש שנים. הבדל נוסף הוא כמובן שנטפליקס מציעה את שירותיה במדינות רבות ברחבי העולם, בעוד שדיסני פלוס זמין במספר מוגבל של מדינות פרט לארה”ב.
דיסני פלוס אינו שירות המנויים היחיד של החברה. לצידו היא מוסיפה להפעיל בארה”ב את “הולו” (Hulu), שירות בעל קטלוג תכנים עשיר משל עצמו, וכעת הוא זוכה סוף-סוף למועד השקה גלובלי: בדיסני מתכוונים למתג אותו מחדש תחת השם Star, ולהשיק אותו באירופה, קנדה וניו-זילנד ב-23 בפברואר. בשלב זה עדיין לא ברור האם גם לקוחות בישראל יזכו ליהנות מהשירות הגלובלי החדש.
באופן כללי, 2020 הייתה כמובן שנה קשה לדיסני, עם צניחה של 20 אחוזים בהכנסות בשל סגירת פארקי השעשועים של החברה למשך רוב השנה כמו גם ביטול הפלגות לקו אוניות התיירות שלה. שירות דיסני פלוס הפך לקו ההצלה של דיסני במהלך תקופה הקורונה, עם הכנסות של למעלה מ-3.5 מיליארד דולרים והבטחה ברורה כי גם בעתיד הנראה לעין תוסיף החברה להשקיע מאמץ רב בהפקת סדרות וסרטים בלעדיים בעבור השירות.
בדיסני פלוס יש כתוביות בעברית ?
Vpn
מה זה עוזר לנו אם השירות שלהם פועל רק בארצות הברית בלבד ונטפליקס בכל העולם הם לא באמת מתקדמים לשום מקום ואנחנו ממשיכים לחכות ולא ליהנות