דיסני (Disney) השיקה בארה״ב את המנוי החדש והבסיסי שלה לשירות דיסני+ עם פרסומות המשולבות בתכנים. מחירו של מנוי זה עומד על 7.99 דולרים לחודש – מחיר זהה לזה שבו עד עתה הציעה החברה חבילה ללא פרסומות. בפועל, אם כן, מדובר בהתייקרות, שכן מחירה של אותה החבילה עלה כעת ל-10.99 דולרים בחודש, והיא מוגדרת כ״חבילת פרימיום״.
החבילה הבסיסית החדשה של דיסני כוללת כאמור פרסומות, אולם מלבד זאת אין בה יותר מידי הגבלות: היא מאפשרת צפייה על עד ארבעה מסכים בו-זמנית, באיכות של עד 4K, ובגישה לקטלוג התכנים המלא של דיסני בארה״ב. נטפליקס (Netflix), לצורך ההשוואה, מציעה בארה״ב גם היא חבילה מוזלת עם פרסומות תמורת 6.99 דולרים, אך חבילה זו מוגבלת לצפייה באיכות של עד 720p וגישה לקטלוג תכנים חלקי בלבד.
בחבילת הפרימיום היקרה יותר, מלבד הסרת הפרסומות, יוכלו ליהנות משתמשי דיסני+ גם מצליל Dolby Atmos בתכנים התומכים, צפייה משותפת עם חברים דרך האפליקציה (תכונה שאינה זמינה בישראל) וגם הורדת פרקים בלתי מוגבלת עבור נסיעות וטיסות.
לפי דיסני, למעלה מ-100 מפרסמים כבר מציגים פרסומות בחבילת השירות החדשה, הזמינה כרגע ללקוחות בארה״ב בלבד. לא ידוע מתי, אם בכלל, מתכננת החברה להשיק חבילות דומות באירופה או בישראל.