שירת הזרמת הוידאו +Discovery הושק רשמית בישראל והראשונים ליהנות ממנו אלו לקוחות חברת yes ו-StingTV למשך 3 חודשים בחינם, כשלאחר מכן המחיר החודשי יעמוד על 19.9 שקלים בחודש. בניגוד להשקת דיסני+ בישראל, דיסקברי+ פעלה בשיתוף פעולה בלעדי עם yes וטרם ברור מתי יתאפשר לכלל המשתמשים בארץ להתחבר לשירות.
בדיסקברי+ יש כיום מעל 2,000 שעות צפייה של תכנים שונים בתחומים מגוונים בניהם 500 שעות של תכנים מקוריים ובלעדיים לשירות. מלבד ערוץ דיסקברי עצמו, למנויים יש גם גישה לתכנים של אנימל פלאנט (Animal Planet), ערוץ הטיולים (Travel Channel), ערוץ האוכל (Food Network), וגם ערוץ החדשות CNN.
בין התכנים הבולטים אפשר למצוא את תוכניות הראיונות Super Soul של אופרה ווינפרי, תוכנית הטבע Planet Earth, תוכניות הריאליטי Good Bones, Serving the Hamptons ו-MythBusters, תוכנית הדוקו Unprecedented העוקבת אחר מערכת הבחירות של דונלד טראמפ ועוד.
במסיבת העיתונאים שהתקיימה היום, אמר ג’יימי קוק, מנכ”ל GM, CEE, Baltics, מזרח התיכון, הים התיכון וטורקיה בחברת Warner Bros. Discovery: “השותפות המורחבת הזו עם השותף המוערך שלנו yes
והשקת discovery+ בישראל היא אבן דרך נוספת עבורנו בחברת Warner Bros. Discovery.”
“כל הלקוחות של yes ו-STINGTV יכולים להתחיל ליהנות מספרייה עשירה של תוכן בידור אמיתי על פני סגנון חיים ומערכות יחסים, בית ואוכל, פשע אמיתי, הרפתקאות והיסטוריה, מדע, טכנולוגיה וסביבה. הפלטפורמה תכלול גם מגוון של תכנים מקוריים שיוקרנו בבכורה בלעדית ב-discovery+.”