"הפרסום ברשת האינטרנט" מסביר לנו אילן דרור, ממייסדי סוכנות הפרסום אקסטרה דיגיטל המתמחה במתן שירותי פרסום ושיווק באינטרנט, "צומח משנה לשנה, כאשר יותר ויותר חברות מסחריות ומפרסמים מגדילים את תקציבי הפרסום שלהם לטובת מהלכי פרסום ושיווק ברשת. כפועל יוצא מכך, כל מפרסם המעוניין למקסם את פעילותו השיווקית במרחבי הרשת חייב לפעול באופן דינמי ויצירתי ולהגדיר באופן המדויק ביותר את צרכי הפעילות וקהלי היעד הרלוונטיים לה".

מהן מגמות הפרסום העתידות ללוות את הפרסום הדיגיטלי בשנת 2018?

"בשנים האחרונות", מסביר לנו אילן, "מפרסמים גדולים במשק מפנים יותר משאבים למטרות פרסום בפייסבוק וזאת לנוכח נתוני הגלישה של הציבור הישראלי ברשת החברתית המובילה ביותר בעולם. עד לפני מספר שנים, ניהול ותחזוקה שוטפת של דפים עסקיים בפייסבוק הייתה נחלתם של עסקים קטנים ובינוניים, כאשר בשנתיים-שלוש האחרונות, גם החברות המסחריות הגדולות עושות שימוש  ב-SOCIAL  כמרכיב בלתי נפרד מאפיקי הפרסום שלהם ברשת. מגמה זו תלך ותתרחב במהלך שנת 2018, כאשר יותר ויותר חברות וגופים מסחריים גדולים יקצו תקציבים גדולים יותר לטובת פעילות שיווקית בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות".

"מגמה שיווקית נוספת העתידה ללוות אותנו ב-2018, מסביר לנו אילן הוא תוכן שיווקי. התוכן השיווקי הממומן באמצעות מערכות כגון: טאבולה ו-אאוטבריין, הפך בשנים האחרונות לאחד מאמצעי השיווק הפופולאריים ביותר לצרכי קידום מוצרים או שירותים ברשת וככל הנראה גם בשנת 2018 מגמה זו תמשיך להתרחב".

מה מאפיין את הפעילות השיווקית בדיגיטל בכלל ואת הפעילות השיווקית ברשתות החברתיות בפרט?

"שם המשחק בכל הנוגע לפעילות שיווקית בדיגיטל וברשתות החברתיות הינו: יצירתיות", טוען אילן, "השיווק באינטרנט מתאפיין בשימוש באמצעים גרפיים שונים המחייבים את העוסקים בנושא לעשות שימוש מתמיד בחשיבה יצירתית וקריאייטיב ממוקד מטרה וזאת לצרכי העברת מסרים ותכנים שיווקים באופן המותאם ביותר לקהלי היעד הרלוונטיים לכל פעילות שיווקית באינטרנט".

סוכנות הפרסום אקסטרה דיגיטל היא אחת מחברות הפרסום הדיגטלי המנוסות ביותר בישראל. החברה נוסדה בשנת 2006 ובתחילת דרכה היא פעלה בעיקר בתחום קידום אתרים בגוגל SEO. לאורך השנים, החברה ביססה את מעמדה המקצועי כאחת מחברות הפרסום היצירתיות ביותר באינטרנט ולצד שירותי הקידום מבוססי ההצלחה של החברה פועלות כיום בסוכנות מחלקות שירות נוספות הכוללות בין היתר: מחלקת SOCIAL המתמחה בשיווק ופרסום ברשתות החברתיות, סטודיו המתמחה בעיצוב ובניית אתרים, יצירת מדיה שיווקית לכל פעילות שיווקית נדרשת ברשת, מחלקת מחקר המתמחה בפילוח קהלי יעד, ניתוח התנהגות גולשים, ניהול קמפיינים ממומנים ועוד.

"השילוב המקצועי בין כל מחלקות השירות שלנו", מסביר לנו אילן, "מאפשרות ללקוחותיה ליהנות ממעטפת שירות של 360 מעלות, החל משלב הייעוץ הראשוני ובניית אסטרטגיה שיווקית, דרך אפיון קהלי היעד והתוויית הקונספט השיווקי ועד לניהול המהלכים השיווקים בפועל ומעקב דינמי אחר תוצאות המהלכים בזמן אמת. שילוב זה מאפשר ללקוח ליהנות מכל פתרונות הפרסום הדיגיטלי תחת קורת גג מקצועית אחת ובכך כל אחד ואחת מלקוחותינו מבססים את מעמדים כמותגים מובילים ברשת".

כיצד בונים אסטרטגיה שיווקית מנצחת לפעילות דיגיטלית?

"בניית אסטרטגיה שיווקית לאינטרנט" מסביר לנו אילן, "מחייבת את המפרסם להגדיר את מטרות המהלך השיווקי, אופי הפעילות, קהלי היעד הרלוונטיים לפעילות ומסגרת התקציב העומדת לרשותו בהתאם להיקף הפעילות הנדרשת לו. אחד מהשירותים המקצועיים המוצעים על ידינו בסוכנות הפרסום אקסטרה הינה ייעוץ מקדים ומקיף לצרכי התוויית אסטרטגיה וקונספט שיווקי המותאם לצרכי הלקוח. במקרים אלו, אנו מאפיינים את כל צרכי השיווק והפרסום של הלקוח בהתאם למספר פרמטרים שונים, כאשר לכל פרמטר מקצועי אנו מתווים את הטקטיקה השיווקית הנכונה והמדויקת, ובכך למעשה אנו הופכים את היתרון הגדול של השיווק באינטרנט שהוא כמובן יכולת פילוח קהלי היעד ליכולת ממוקדת יותר המניבה בסופו של דבר תוצאות טובות יותר לכל מפרסם".

"חשוב לזכור", מציין בפנינו אילן דרור ממייסדי הסוכנות, "שהפעילות השיווקית ברשת מיושמת במספר הולך וגדל של אמצעים פרסומיים ואפיקי פרסום, החל מקידום האתר במנועי החיפוש, דרך פעילות דינמית ברשתות החברתיות ועד להטמעת כתבות יח"צ ותוכן שיווקי בפורטלים הגדולים ותפעול מערכות הפצה. היקף האמצעים העומדים כיום לרשות המפרסמים ברשת, מחייבת אותם לבחון בקפידה את אמצעי הפרסום הרלוונטיים לכל פעילות ופעילות וזאת באמצעות התוויית אסטרטגיה שיווקית אחידה למכלול הפעולות הנדרשות".

בסוכנות הפרסום אקסטרה דיגיטל, תוכלו למצוא צוות מומחים הפועל בכל אחת ממחלקות השירות, כאשר בכל מחלקה עומד "אשף שיווק דיגיטלי" המתמחה בתחומו. "צוות העובדים שלנו" מסבירים אילן, "אמונים על מהלכי הפרסום והשיווק היצירתיים והמוצלחים ביותר בשנים האחרונות. כמנהלי הסוכנות, אנו מקפידים להכשיר את אנשי המקצוע שלנו באמצעות סדנאות וסמינרים שונים אותם הם נדרשים לעבור לפני תחילת העבודה ולאורך כל שלביה. המוטו העסקי המלווה אותנו מיום הקמתנו הוא: "לחשוב בכובע של הלקוח ולהעניק לו את הפתרונות המותאמים ביותר לצרכיו השיווקיים בכל רגע נתון". מוטו זה מלווה אותנו מהיום הראשון לפעילותנו בעולם הפרסום הדיגיטלי והוא מהווה בסיס ראשוני לכל פעילות שיווקית אותה אנו מייצרים עבור קהל לקוחותינו".

בין פתרונות השירות המוצעים לכם בסוכנות תוכלו למצוא:

ועוד..

נכתב ע"י אקסטרה דיגיטל. לאתר החברה לחץ כאן.

 

 

-פרסומת-