בביקורת על Big Bang פתחנו עם אזכור של Fl0w. המשחק אמנם עוסק בגדילה של יצור רב תאי על ידי אכילת יצורים אחרים, אך למשחק יש עוד אלמנט, שייתכן ותרם להצלחתו – המשחק מזכיר את סנייק. אתם יודעים, אותו סנייק מהנוקיה עם האנטנה, כשהמסך זהר לו בצבעי ירוק שחור, סנייק היה המלך הבלתי מעורער של משחקי הסלולרי.

כאן הגיעה חברת PlayCreek והחליטה לנסות להחיות את האגדה. סנייק אמנם לא שרד את המעבר משליטה עם מקש 4 כיווני על מסך של 84 על 48 מונוכרומי, לשליטה באמצעות מסך מגע גדול וצבעוני, אך PlayCreek  לא אמרו נואש ויצרו את Death Worm.

שלא כמו הרבה משחקים אחרים שמנסים להדביק עלילה מאולצת למשחק טוב, במשחק הזה אין עלילה, לפחות לא אחת שמספרים לכם. אתם שולטים בתולעת רצחנית, אשר זורעת הרס בסביבת המשחק. זה הכל. היא אוכלת עוברי אורח תמימים, שוטרים שבאים לעצור אותה, מפוצצת מכוניות משטרה, משאיות של הצבא וגם מסוקי קרב, ואם אתם מוכשרים במיוחד, גם צלחות מעופפות של חייזרים. בכל אחד מהשלבים, שבאים ברצף אחד אחרי השני יש מטרה כלשהי – לאכול מספר מסוים של אויבים, לאכול מספר מסוים במגבלת זמן קצוב אט לאכול מספר מסוים בלי להיפגע מירי – ובסיום כל שלב, מחכה לשחקן שדרוג.

בתולעת שולטים בעזרת ג'ויסטיק ווירטואלי על המסך מגע. חוץ ממנו יש גם 2 כפתורים ליכולות המיוחדות, שהן יריקת כדור אש, או מצב נייטרו, שבו התולעת נעה במהירות ומסוגלת לצאת מהקרקע ולהוריד מטוסי סילון במעופה. יש למשחק 3 סביבות שבהן אפשר לשחק, בכל סביבה 15 שלבים. בנוסף יש מצב הישרדות ושני מצבי מיני משחק. באחד אתה צריך להגיע כמה שיותר רחוק בסגנון משחקי הליקופר, בשני אתה צריך ליירט מטוסים בעזרת ניגוח של סלעים שנחים על הקרקע.

כפי שציינתי, למשחק אין עלילה, לפחות לא אחת שמוסברת לשחקן. הסיבה לזה – המשחק מהנה. אתה שולט על תולעת רצחנית שמפוצצת טנקים, אוכלת גמלים פילים ונמרים, יורקת כדורי אש ומנחיתה מטוסי סילון. צריך להוסיף עוד? אך יחד עם כל הכיף, המשחק נהיה קשה בשלבים המאוחרים – אנחנו לא סיימנו סביבה אחת לחלוטין, ואם להאשים מאפיין של המשחק בכשלון הזה, אני מאשים את מערכת השדרוגים. מערכת השדרוגים מציעה בסיום כל שלב אפשרות להוסיף נקודה אחת לאחד מחמישה מאפיינים: גודל התולעת, מהירות התולעת, עור התולעת, משך הנייטרו ורמת כדור האש, כשלכל מאפיין 6 רמות, מלבד גודל התולעת שלו יש 7 רמות. בכל סיום שלב ניתנת אפשרות להוסיף נקודה אחת לאחד משני מאפיינים אקראיים – ייתכן מצב שבתחילת המשחק, כשעדיין אין כלל אפשרות להשתמש ביכולות המיוחדות, המשחק יציע לך 4 פעמים ברצף את הבחירה בין לשדרג אחד מהיכולות המיוחדות. לכן קשה לפתח אסטרטגיית שדרוגים, כי מלבד זאת שאין אפשרות ממש להעריך את כדאיות השדרוג אלא לאחר ביצועו, אין שני ניסיונות משחק שיציעו את אותם השדרוגים. נניח ולמשתמש אחד בסביבה הראשונה ילך מצויין עם שדרוגים אך ורק בגזרת תכונות התולעת, בסביבה השנייה עלול להיווצר מצב שכל השדרוגים המוצעים הם של היכולות המיוחדות. אפשר להניח למשחק ולחשוב שסה"כ כשכל הרעיון של המשחק הוא שאתה תולעת ענקית שזורעת הרס. חוסר עקביות בשדרוגים הוא הגיוני, אבל לא מדובר בסיפור שבו אנחנו אמורים לתת הנחות במה הגיוני או לא הגיוני, מדובר במשחק, ואם ההיגיון או החיסרון שלו פוגע בהנאה, חבל.

בעיה נוספת היא ביצועי המשחק. גם על מכשיר יחסית חזק (Sony Xperia x10) המשחק מגמגם, אמנם רק לקטעים קצרים, אך זה בכל זאת פוגע בחוויה. את המשחק מלווה נעימה שכאילו נשלפה מסרט פעולה משנות ה-90', בהתחלה הנעימה אכן נעימה, אחרי כמה שעות של משחק היא מתחילה להמאס.

המשחק זמין לרכישה במארקט תמורת קצת פחות מ-11 שקלים. מדובר במשחק יקר יחסית, ולכן למתלבטים מומלץ לבדוק את גרסת הדמו. המשחק זמין גם למכשירי האייפון.