בדיוק בזמן שבו הייתה עסוקה גוגל (Google) בהכרזה על מכשירי הפיקסל החדשים, החליטה אפל (Apple) לחשוף את ה-Solo Pro, שהן למעשה הדגם הבא בסדרת אוזניות ה-Solo שהיא הפופולרית ביותר של החברה – ולטענתה גם האוזניות הנמכרות ביותר בעולם עם יותר מ-30 מיליון יחידות.
החידוש המרכזי לעומת הדגם הקודם הוא מנגנון סינון רעשים אקטיבי, המסנן רעשים חיצוניים. באפל טוענים כי בזכות מעבד ה-H1 של החברה, המותקן גם באוזניות ה-AirPods 2, סינון הרעשים אפקטיבי במיוחד ולוקח בחשבון את תנאי הסביבה, המוזיקה המתנגנת ואפילו עגילים או שיערות שמצאו את דרכן לתוך חלל האוזניות. בניגוד למתחרים, ה-Solo Pro אינן תומכות במצבי סינון רעשים חלקיים – הסינון יכול להיות דולק או כבוי, לבחירת המשתמש.
עיצוב האוזניות שונה אף הוא, עם שימוש נרחב יותר במתכת חשופה, כריות מחומר דמוי-עור הגדולות ב-70 אחוזים, וצבעים שאינם זוהרים ובוהקים כבעבר. האוזניות נטענות באמצעות חיבור Lightning, אך אינן כוללות חיבור אוזניות סטנדרטי (3.5 מילימטרים). לאלו הסולדים מהאזנה למוזיקה דרך חיבור Bluetooth, האפשרות היחידה היא להשתמש במתאם (הנמכר בנפרד). איכות הצליל אף היא משופרת לטענת אפל, והאוזניות גם עונות לפקודות קוליות. בחיבור לאייפון, ניתן להפעיל את הסייענית “סירי” (Siri) בפקודת “היי סירי” וללא צורך ללחוץ על כפתורים.
זמן הסוללה עומד על 22 שעות, ועולה ל-40 שעות אם סינון הרעשים כבוי. מחירן של ה-Solo pro בארה”ב נקבע על 299.95 דולרים, והן צפויות להגיע לחנויות בסוף החודש הנוכחי.