בשל פרשת האנטנה באייפון 4, אפל הציעה כיסויים חינם עבור המכשיר והגמישה את אפשרויות ההחזרה למשתמשים שלא היו מרוצים. תוכנית החלוקה התבצעה דרך אפליקציה ייעודית והוגבלה עד לסוף החודש הנוכחי, ה-30 לספטמבר, אז אמורה החברה “להעריך מחדש” את המצב ולדון באפשרויות העומדות לפניה. כעת נראה היא הגיעה להחלטה, ואפל תמשיך את התוכנית גם לאחר ה-30 לספטמבר, אולם הפעם על המשתמש לפנות לשירותי התמיכה של אפל, ה-AppleCare כדי לקבל את הכיסוי במידה וישנה בעיית קליטה במכשיר. אפל לא תחלק כיסויים בחינם באופן גורף, ולא יתאפשר להחזיר את המוצר לאחר 30 יום מבלי לשלם קנס.
“אנחנו יודעים כעת כי תקלת האנטנה דומה למה שהערכנו בתחילה, אחוז קטן של משתמשי אייפון 4 היו זקוקים לכיסויים, ואנו מעוניינים להמשיך לספק להם זאת חינם.” כך כתבה אפל באתר. “לכל שאר המשתמשים, אנו מפסיקים לחלק כיסויים חינם למכשירי אייפון 4 שימכרו לאחר ה-30 לספטמבר 2010. אנחנו גם מחזירים את מדיניות ההחזרות המקורית לכל המכשירים אשר נמכרו לאחר ה-30 לספטמבר. משתמשים שחווים תקלות עם הקליטה, מוזמנים ליצור קשר עם AppleCare ולבקש כיסויי בחינם.
אחת הפרשיות שאפל לא תרצה לזכור היא ה-“Antennagate”, כאשר צרכנים רבים התלוננו על בעיות קליטה קשות במכשיר. בתחילה אפל הגיבה בספקנות לתקלה וטענה כי “המשתמשים לא אוחזים במכשיר נכון”, אך כאשר יותר ויותר משתמשים חוו בעיות הקליטה, הבינה אפל כי היא חייבת לתת פתרונות. התקלה במקור מתרחשת בזמן שהמשתמש אוחז במכשיר בצד השמאלי התחתון, ובמגע בחלקי המתכת גורמות לירידה במד הקליטה עד כדי ניתוק אצל חלק מהמשתמשים. לאחר פתרון הבעיה, אפל החלה במסע הכפשות על יריביה, והציגה בעיות קליטה לכאורה גם בבמכשירים פופולריים אחרים כדוגמת Droid X ,N97 ,Blackbarry ועוד. תגובתם של החברות לא איחרה לבוא כשהציגו חזית אחידה מול אפל וטענו כי אצלם הכל כשורה.
פנאפלים!
"אפל הבינו"????
הם היו יותר מידי עסוקים בלהכחיש!!!!
אחרי תאריך 30.9 אפל כנראה יציגו בנובמבר או לפני גרסה משופרת של אייפון 4.
הכוונה למכשיר עם אנטנה מתוקנת.