לאחר שהכריזה לפני מספר חודשים כי תציע ללקוחותיה את כל הכלים והחלפים הנדרשים לצורך תיקון עצמי של טלפוני ה-iPhone, השיקה אפל (Apple) את השירות באופן רשמי בארצות הברית. בפועל מדובר בחנות מקוונת, שאינה מופעלת ישירות על ידי אפל ועל כן גם מעוצבת באופן שונה מהאתר הרשמי של החברה. חנות זו מציעה למכירה חלפים לתיקון של מכשירי iPhone 12 ו-iPhone 13, כמו גם דגמי iPhone SE עדכניים.
באתר של אפל ניתן למצוא מדריכים מפורטים לשורה ארוכה של תיקונים קטנים כגדולים, החל בהחלפת סוללה ועד תיקון זכוכית סדוקה. המדריכים כוללים רשימות של כל הכלים והחלפים הנדרשים, הסברים מפורטים על תהליך התיקון, וגם אזהרות על פעולות שיש להימנע מהן. לפי אפל, החלפים והכלים הנמכרים באתר זהים לחלוטין לאלו שהחברה מספקת למעבדות השירות הרשמיות שלה ברחבי העולם.
אולם יש לציין כי מחירי החלפים אינם מהווים בשורה צרכנית גדולה: תיקון עצמי של iPhone לא בהכרח זול בהרבה ממחיר התיקון במעבדה רשמית בארצות הברית. לדוגמא, ערכה המשמש לצורך החלפת סוללה עולה 69 דולרים – מחיר זהה לזה שאותו גובה אפל עבור החלפת הסוללה במרכזי השירות שלה. אפשר לזכות בהנחה אם מעבירים לאפל את הסוללה הקיימת למחזור בדמות אשראי לרכישות עתידיות על סך כ-24 דולרים.
בהמשך הדרך מתכננת אפל להוסיף לחנות חלפים גם עבור מחשבי המקינטוש המבוססים על מעבדי ה-M1, אולם אין עדיין תאריך מדויק לכך.
מחיר זה חשוב, אבל זו לא החשיבות היחידה. אם הם מבטלים את נעילת הרכיבים, מכשיר אחד תקול יכול לעבור קניבליזציה ולהחיות מספר מכשירים תקולים אחרים, וזה כבר הבדל משמעותי