אפל (Apple) הודיעה על שינוי בחנות האפליקציות שלה ומאפשרת למפתחים להציג מחירים בטווח גדול יותר מבעבר. כך במקום מחיר התחלתי קבוע של 0.99 דולר, מפתחים יוכלו לבחור אחת מ-900 נקודות תמחור שונות וזה החל מ-0.29 דולרים ועד 10,000 דולרים. בעוד שהאפשרות הזו הייתה פתוחה לשירותי מנויים בתשלום קבוע, כעת זה הוחל גם על אפליקציות.
כפי שציינה אפל באתר שלה, אפליקציות בתשלום ורכישות חד פעמיות בתוך האפליקציה יכולות כעת ליהנות גם הן מנקודות המחיר החדשות. “אפשרויות אלו מציעות גם גמישות רבה יותר, ומופצות בהדרגה על פני טווחי מחירים”, אומרת החברה.
בנוסף, אפל תאפשר כעת למפתחים לקבוע מחירים שוויוניים ברחבי העולם ש”עוקבים אחר מוסכמות התמחור הנפוצות ביותר בכל מדינה או אזור”. המשמעות היא שניתן לתמחר אפליקציות ורכישות בתוך האפליקציה בצורה רלוונטית יותר עבור משתמשים באזורים שונים. ישנה גם אפשרות לבטל את ההתאמה האוטומטית של המחיר לערך המקומי כדי להתחשב בהעלאות מס או תנודות במטבע.
השינויים הללו זמינים כבר עתה למפתחים בכל העולם.