משתמשי Prime Video Video, שירות הזרמת הטלוויזיה של אמזון (Amazon) ייאלצו לסבול החל מסוף ינואר הקרוב, אם יכ ייתכן שלא בכל העולם: הם יצטרכו לצפות בפרסומות בשירות עליו הם משלמים, או להחליט להכניס את היד עמוק יותר אל הכיס.
“החל ב-29 בינואר, הסרטים ותוכניות טלוויזיה של Prime Video יכללו פרסומות מוגבלות. זה יאפשר לנו להמשיך ולהשקיע בתוכן משכנע ולהמשיך להגדיל את ההשקעה לאורך תקופה ארוכה. אנו מכוונים להציג פחות פרסומות באופן משמעותי מטלוויזיה ליניארית וספקיות טלוויזיה בהזרמה אחרות”, נכתב במכתב ששלחה החברה ללקוחותיה שכולל עוד הזברים רבים ומרובים מדוע זה בסדר, ומדוע השירות שהיא נותנת להם זה יותר מרק הזרמת וידאו.
באותה הודעה גם מספרים אנשי אמזון למנויים שלהם שיש להם מוצא מהיר מצפייה בפרסומות: תוספת של 3 דולר, 3 ליש”ט או 3 אירו כדי לעבור מהמנוי הנוכחי שלהם למסלול מנוי ללא פרסומות.
בארצות הברית אלו שמנויים רק לשירות הווידאו יצטרכו להוסיף לא פחות מ-33% ממחיר המנוי הנוכחי שעומד על 9 דולר. משתמשי השירות המורחב של Prime ישלמו, אם ירצו לוותר על הפרסומות, 18 דולר במקום 15 דולר כעת. המודעות יופיעו בכל מקרה בשירות Amazon Freevee.
Freeview, לא Freeware…וכבר יש שם פרסומות, וכמובן שזה שירות לאזרחים מסוג א’ בלבד, כלומר אמריקאים
סליחה, Freevee
חחח.. חוזרים לפיראטיות