במשך שנים גוגל (Google) ואמזון (Amazon) התרחקו אחת מהשניה. הראשונה חסמה את הגישה של המוצרים כמו Fire TV ו-Echo מגישה ל-YouTube ואילו אמזון הגבילה את שירות הוידאו שלה וחסמה אותו ב-Chromecast ו-Android TV.
היום הדברים השתנו, כאשר אמזון הודיעה כי אפליקציית YouTube עושה דרכה חזרה למזרימי המדיה שלה ואף תכלול אותה באופן מובנה ב-Fire TV שיגיעו ללקוחות. בנוסף גם יהיה זמין שירות הטלוויזיה YouTube TV וכן שירות התכנים לילדים YouTube Kids. מהצד השני, גוגל תעבוד עם אמזון כדי להתאים את Prime Video למזרימי המדיה מתוצרתה כמו וכן למכשירי האנדרואיד השונים. שתי החברות לא מסרו תאריכים סופיים לזמינות האפליקציות.
הסכסוך בין השניים נמשך שנים, וגם עתה לא ניתן למצוא כמעט מוצרי גוגל בחנות של אמזון. הסכסוך החריף עם חסימת אפליקציית YouTube לפני כשנתיים, אז אמרה גוגל כי ניסתה להגיע עם אמזון להסכם כדי לשפר את חווית השימוש בה, אולם ללא הצלחה. אמזון גם נלחמת באפל ואינה מוכרת את מזרים המדיה Apple TV, ככל הנראה משום שמתחרה עם ה-Fire TV, ונכון להיום מוכרת רק אביזרים עבורו.