האם הצמידים והשעונים של פיטביט (FitBit) יגיעו בעתיד הלא רחוק עם הסמל ומערכת ההפעלה של גוגל (Google)? לפי דיווח של סוכנות הידיעות רויטרס, אלפבית (Alphabet), חברת האם של גוגל, מעוניינת לרכוש את יצרנית התקני הכושר הלבישים הוותיקה.
פיטביט נמצאת בקשיים זה זמן רב. החברה נחשבת לחלוצת צמידי הכושר, אבל ירדה מנתח שוק של יותר מ-30% ב-2014 לפחות מ-10% ב-2019. במהלך אותה תקופה אפל (Xiaomi), שאומי (Xiaomi), וואווי (Huawei) וסמסונג (Samsung) עקפו אותה בגדול. לאחרונה פורסם כי פיטביט מציעה את עצמה למכירה, לאחר שלא הצליחה לשפר משמעותית את מעמדה עם השקת השעונים החכמים החדשים בסדרת Versa: המחיר הגבוה יחסית למתחרים והמאפיינים הבסיסיים לעומת מערכות הפעלה של חברות כמו גוגל, אפל וסמסונג בוודאי לא עזרו.
בשנים האחרונות מתמקדת החברה בחוזים למכירת הצמידים שלה כחלק מחבילות ביטוח בריאות לניטור מצבם של מטופלים, ולפי הערכות המידע שצברה בנושאי בריאות שווה לא פחות מהמומחיות שלה בייצור המכשירים המנטרים את המידע.
WearOS של גוגל נחשבת לטובה בהרבה מהמערכת הבסיסית שמריצים הצמידים והשעונים של פיטביט, אך מצד שני מובילה לחיי סוללה קצרים יחסית. בתחילת השנה דווח כי גוגל שילמה 40 מיליון דולר כדי לרכוש מיצרנית השעונים Fossil טכנולוגיה מסתורית בתחום השעונים החכמים, ולאחר מכן פורסם כי מדובר בתכנון לשעון היברידי המשלב מחוגים אמתיים ומסך.
לא ברור האם גוגל רוצה את פיטביט כחטיבה עצמאית, כבסיס לשעונים ממותגים בסדרת ה-Pixel כפי שדווח כבר פעמים רבות, או עבור המידע הבריאותי שלה.
החברות לא הגיבו לפרסום.