המודעות לשימוש בחוסמי פרסומות בשנה שעברה עשתה את שלה, ולפי דו"ח חדש גדל שיעור השימוש בהם ב-30% באופן גלובלי ב-2016, מה שגרם להפסדים רבים עבור המפרסמים.

העלייה העיקרית לפי הדו"ח של PageFair, הם בעלי מכשירים ניידים שמספרם צמח ב-108 מיליון והגיע ל-380 מיליון ב-2016, וזאת לעומת גדילה של 34 מיליון אצל משתמשי מחשבים נייחים, שמספרם הגיע ל-235 מיליון חוסמים סה"כ. עם זאת,  עדיין מדובר ב-11% בלבד מאוכלוסיית העולם המקוון.

הנתונים בדו"ח מעידים כי ההתרחבות בשימוש בחוסמי פרסומות היא לא בלעדית למשתמשים טכנולוגיים בלבד, אלא היא כבר בכלל אוכלוסיית המשתמשים באינטרנט,. אף בקרב האוכלוסייה שמוגדרת כבני 65 ומעלה, כ-15% בממוצע משתמשים בחסומי פרסומות ושיא השימוש הוא בין גילאי 25 ל-34, עם כ-21% חוסמים.

המוטיבציה לשימוש בחוסמי פרסומות, לפי הדו"ח, היא בעיקר בגלל אבטחה (30%) כמו וירוסים, נוזקות ורוגלות. הסיבה השנייה היא הפרעה לגלישה (29%) ורק במקום השלישי הסיבה שציינו הגולשים היא מהירות (16%).

שתף:
-פרסומת-
אוהב גאדג'טים, אוהב טלפונים, אוהב טכנולוגיה, אבל הכי אוהב את החתול שלו שלא ממש אוהב אותו.