סמסונג (Samsung) החלה במסע פרסום חדש למכשיר ה-Galaxy S5, מכשיר הדגל שלה כדי להבליט את אחד מהחידושים במכשיר. לאחרונה העלתה סמסונג פרסומת לטלוויזיה הקוראת למשתמשי ה-iPhone 'מחבקי הקירות', כינוי לעג שנועד לצחוק, לטענתה של סמסונג, על חיי הסוללה הקצרים של ה-iPhone ועל הצורך להטעינו לעיתים תכופות.

כחלק מהמלך היא אימצה שלושה שדות התעופה גדולים בארה"ב – נמל התעופה JFK שבניו יורק, O'Hare ו-Midway שבשיקגו ומסביב לשקעי הטעינה הפזורים ברחבי השדה מופיעה כרזת פרסום מקורית בה רשום: "אז יש לך את היכולת להיות בכל מקום, פרט לכאן" (בתרגום חופשי, So you can be anywhere but here). המודעה סביב השקע נועדה להבליט את אחד הפיצ'רים היותר מוצלחים ב-Galaxy S5: המצב האולטרה חסכון בסוללה, שלפי פרסומי החברה מ-10% סוללה יהיה ניתן לסחוט עוד 24 שעות עבודה, דבר שיגרום למשתמש 'לחבק הקיר' הרבה פחות.

מהסקירה שלנו על ה-Galaxy S5 אנחנו יכולים להגיד שאכן המצב החסכוני הצליח להציל אותנו מספר לא מועט של פעמים, והדרך המקורית שבה סמסונג מפרסמת את הפיצ'ר הזה מקנה דרך אחרת לחשוב על חיי הסוללה במכשירים בכלל, במיוחד במקרים שאין שקע חשמל בסביבה. סמסונג מתכננת להרחיב את הקמפיין לשדות תעופה ברחבי ארה"ב, ומי יודע, אולי נזכה לראות את המודעות גם בבן גוריון…

http://www.youtube.com/watch?v=jUfvZs01ePI

שתף:
-פרסומת-
כתב ומסקר ב-TGSpot ממאי 2010. חובב בעיקר את מוצרי אפל, ומתעסק בעיקר בה ובנושאים שמסביבה. בעל ניסיון רב באתר ובתחום הסלולר. מוטו בחיים: "Never give up on such a wonderful life".