כחלק מהמסורת, לאחר כל השקת מכשיר של סמסונג מגיעים גם הפרסומות. סמסונג לרוב בפרסומות שלה נוהגת לרדת על המתחרים, אפל בראשם, אבל נראה כי הפעם היא הלכה על כיוון שונה.

תחת הסלוגן ExpectMore (צפה ליותר) היא שיחררה שלוש פרסומות חדשות המתרכזות ביכולות של מכשיר ה-Galaxy S5 החדש על ידי סיטואציות יומיומיות בהן המשתמשים נתקלים, כמו הצורך בחסינות למים, סוללה בעלת אורך חיים ארוך ועוד. הפרסומות מנסות להעביר בדרך משעשעת את הסיטואציות של מספר משתמשי סלולר בהם נתקלו והשימוש ב-Galaxy S5 היה פותר להם אותה, אבל זאת מבלי לציין בפועל את המכשיר.

http://www.youtube.com/watch?v=J2589c8hrbw

גם לשעון ה-Gear הציגה סמסונג פרסומת מעניית המחזירה אותנו אחורה בזמן להופעות של שעונים חכמים בהיסטוריה הבידורית. מיקרוסופט הציגה בתחילת השנה פרסומת היורדת על מחירו היקר של ה-iPad ו-LG עם פרסומת מוזרה למכשיר ה-G Flex. אבל הפרסומת המשעשעת והמוכרת ביותר שייכת לנוקיה לקידום ה-Lumia 1020 עם מצלמת ה-41 מגה פיקסל שם היא ירדה על כל המתחרות.

נראה כי מחלקת השיווק של סמסונג בעולם עובדת שעות נוספות, וניתן לשים לב לפרסום ברשת, אולי במטרה לשבור גם הפעם שיא נוסף במכירות.

http://www.youtube.com/watch?v=gUJ0OmUshEg

http://www.youtube.com/watch?v=DtvpiReBkCk

שתף:
-פרסומת-
העורך הראשי ומנהל האתר. איש חומרה שנולד עם מברג ביד ומקום לכרטיס הרחבה. בעל תואר ראשון במדעי הטכנולוגיה ומעריץ מושבע של גאדג'טים מאז שהמציאו את המסך (גם לא מגע). מעביר את זמנו עם מוצר שזה עתה יצא לבין זה שייצא, חי את הרשת ואף פעם לא שוכח שטכנולוגיה טובה היא פרי מחשבתם של אנשים טובים.