למרות הכישלון היחסי של המשקפיים החכמות של גוגל, ה-Google Glass, ולמרות שהחברה הודתה בעצמה שהמוצר לא הצליח לפרוץ לשוק בצורה מספקת, מתברר שבחברה עדיין מאמינים בו.
מנכ”ל של חברת משקפיים Luxottica מאיטליה, אחת החברות הגדולות בתחום משקפי השמש הנמצאת בשיתוף פעולה עסקי עם גוגל מאז 2014, אמר בסוף השבוע כי גוגל מתכננת להוציא בקרוב את הדור הבא של המשקפיים החכמות, שיצויידו בטכנולוגיה מתקדמת יותר. כמו כן מסתמן שהדור השני של המשקפיים יהיה זול יותר משמעותית מקודמו (שעלה כ-1,500 דולר), ויציע תצוגה טובה יותר, שמע איכותי יותר וחיי סוללה ארוכים יותר.
גוגל ככל הנראה תשנה גם את אסטרטגיית השיווק של המשקפיים, ובמקום להציג אותן כצעצוע חביב עבור חנונים, היא תתמקד דווקא בלהדגיש את הצורך של כל אזרח יומיומי בגאדג’ט. ההערכות הן שחלק ממה שגרם לכשלון הדור הראשון הוא העובדה שהן נתפסו בעיני הציבור כ”קריפיות”: משתמשים רבים בהן כונו “Glassholes” ואילו מסעדות וברים אסרו על שימוש במשקפיים בתחומן. כך שהשאלה הגדולה ביותר שנשאלת היא האם הדור השני של משקפי גוגל יצליח לשקם את התדמית הרעועה שלהן.