בכנס הסלולר
MWC הנערך בימים אלו בברצלונה, ספרד, משיקה מסטרקארד את MasterPass, שירות דיגיטלי המאפשר לצרכנים להשתמש בכל כרטיס אשראי או מכשיר נתמך, על מנת ליהנות מחוויית קניה משופרת ופשוטה בלחיצה, נקישה או מגע – באינטרנט, בתוך החנות ובכל מקום אחר.

"כל מכשיר הופך לאמצעי תשלום", אמר אד מקלפלין, הסמנכ"ל העולמי של תחום תשלומים מתפתחים במאסטרקרד. "MasterPass מקבץ את כל הדרכים בהן אנחנו משלמים על דברים – מכרטיסי פלסטיק מסורתיים ועד ארנקים דיגיטליים – ומעניק לצרכנים את היכולת לבצע תשלומים בכל מקום שבו הם נמצאים, באמצעות חוויה אחת פשוטה".

MasterPass ממשיך בדרכם של שירותי PayPass Wallet, שהוכרזו באביב 2012 ונמצאים מאז בניסויים בשיתוף סוחרים ומנפיקים נבחרים ברחבי העולם. צרכנים ברחבי העולם יוכלו להצטרף לשירות MasterPass דרך מוסדות פיננסיים באוסטרליה וקנדה (עד סוף מרץ) ובארה"ב ובבריטניה (באביב ובקיץ, בהתאמה). בנוסף, MasterPass יהיה זמין במהלך שנת 2013 בשווקים אחרים ברחבי העולם, ביניהם: בלגיה, ברזיל, סין, צרפת, איטליה, הולנד, סינגפור, ספרד ושבדיה.

חבילת השירותים של MasterPass כוללת:

  • שירותי תשלום של MasterPass – נועדו לספק לסוחרים דרך קבועה לקבלת תשלומים אלקטרוניים, שאינה תלויה במקום הימצאו של הצרכן. בקניה בחנויות – הן בקופה והן במעברים – MasterPass יתמוך ב-NFC, קודי QR, תגים ומכשירים ניידים המשמשים בנקודות המכירה. בכל הנוגע לרכישות מקוונות, MasterPass מספק לקונים תהליך תשלום פשוט, במסגרתו נחסך מהמשתמש הצורך להזין את פרטי המשלוח ואמצעי התשלום בכל רכישה.
  • ארנקים "מחוברים" ל-MasterPass – נועדו לאפשר לבנקים, סוחרים ושותפים להציע את שירותי הארנקים שלהם ללקוחות. צרכנים יכולים לאחסן בבטחה את פרטי הכרטיס, פנקסי כתובות ועוד, על גבי שירותי ענן מאובטחים, המסופקים על ידי גוף בו הם בוטחים. הארנק אינו מוגבל לשימוש במוצרי מסטרקארד בלבד, כך שבנוסף לכרטיסים אלו, צרכנים יכולים להשתמש בכרטיסי אשראי ואמצעי תשלום ממותגים אחרים.
  • שירותי ערך מוסף של MasterPass – נועדו להעשיר את חווית הקניה לפני, במהלך ולאחר התשלום. שירותים אלה יכללו מידע נוסף, דוגמת מצב חשבון עדכני והתראות בזמן אמת, תוכניות נאמנות, כמו גם הצעות קניה והטבות שונות.
  • "מוצר התשלומים המוצלח ביותר של הדור הבא יהיה מעוצב באופן כזה, שיפנה לטווח רחב יותר של גורמים המעוניינים בפיתרון שכזה, ויאפשר להם להשפיע על חווית המשתמש בהתאם לצרכיהם העסקיים ולדינמיות של התעשיה המתפתחת. MasterPass משקף את ההבנה המודרנית הזו של עיצוב בלתי תלוי, אך ממנף את העוצמה שרק רשת עולמית מסוגלת לספק", אמרה פטרישה יואיט, מנהלת Debit Advisory Service בקבוצת Mercator Advisory.

דניאל כהן, מנהל פעילות מסטרקארד בישראל: "מסטרקארד מבינה כי חווית המשתמש של הצרכן היא הגורם החשוב ביותר בדרך להגשמת חזון 'עולם ללא מזומנים', ולפיכך אף חשה בטוחה מספיק ביכולתה לספק חוויה שכזו עד שהיא מציעה פלטפורמה פתוחה שבאמצעותה יכול הלקוח לבצע תשלומים במגוון דרכים בעולם הדיגיטלי. בעידן שבו לקוחות מחזיקים במספר כרטיסים המונפקים בידי מספר מותגים, מסטרקארד מבקשת לפשט את תהליכי התשלום באמצעות ממשק זהה, למכשירים שונים ולשירותים שונים, תוך שימוש באמצעי התשלום הדיגיטלי המועדף על הלקוח".

אודות מסטרקארד העולמית

מסטרקארד (ניו יורק: MA) הינה חברה טכנולוגית הפועלת בתעשיית התשלומים הגלובלים. מסטרקארד פועלת ביותר מ-210 מדינות, ומתחזקת את מערכת התשלומים המתקדמת בעולם המקשרת בין לקוחות, מוסדות פיננסיים, בעלי עסקים וממשלות. מסטרקארד מספקת פתרונות ומוצרים לביצוע פעולות מסחר יומיומי כגון קניות, טיולים, ניהול עסקים וניהול פיננסי, והופכות אותן למאובטחות יותר, נוחות לתפעול ויעילות עבור כל המעורבים בתהליך. לפרטים נוספים בקרו באתר: www.mastercard.com,  עקבו אחרינו בטוויטר @MasterCardNews, הצטרפו לבלוג Cashless Conversations והרשמו לקבלת העדכונים החמים ב-  News.

MWC-2013 Samsung

שתף:
-פרסומת-
מדור ההודעות לעיתונות של האתר נותן במה לחדשות ולהכרזות המתרחשות בשוק הישראלי. זהו שירות לציבור קוראי האתר והכתבות פורסמו כלשונן וככתבן. אין האתר אחראי על תוכן הכתבה והוא אינו קשור או מושפע מכך.