LG, ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית, תחשוף בתערוכת הטכנולוגיה הבין לאומית בלאס וגאס (CES), את נבחרת הטלוויזיות החכמות שלה, עם פלטפורמת webOS 2.0 Smart TV.
ה-webOS 2.0 תוכננה במיוחד על מנת להעצים את התכונות העיקריות של דור הטלוויזיות החכמות החדש של LG. התוצאה המתקבלת היא חווית משתמש יוצאת מן הכלל לא נראתה עד כה בקרב מתחרותיה.
זאת ועוד, LG מודיעה היום, כי היא מהדקת את שיתוף הפעולה עם ענקיות תוכן כדוגמת אמאזון ונטפליקס, על מנת לוודא כי צרכני הטלוויזיות של LG יוכלו ליהנות בקרוב ממגוון תכנים ברזולוציית K4.
טלויזיית ה- webOSתוכננה ע”פ פילוסופיית SIMPLE SMART, ונועדה להפוך את הטלוויזיות החכמות לגאדג’ט קל ונוח לשימוש. LG אימצה פילוסופיה זו לאחר שהביטה על התסכול הגובר של הלקוחות בניסיונם להתמודד עם המורכבות של הדורות הראשונים של הטלוויזיות החכמות.
בשלב הראשון של התכנון שמו דגש על שלוש תכונות עיקריות בפיתוח ה webOS : חיבור קל, החלפה פשוטה וחיפוש נוח. בזכות ה webOS, ניווט בין תכונות הטלוויזיה החכמה הוביל את הלקוח הממוצע להכיר ולהתמצא בטלויזיה החכמה בקלות ובנוחות רבה מבעבר.
הצרכנים הצביעו ברגליים ו LG מכרה יותר ממיליון טלוויזיות חכמות עם פלטפורמת ה webOS בחודשיים הראשונים לאחר ההשקה. המספר גדל ל 5 מיליון לאחר כחצי שנה נוספת.
webOS 2.0 לוקחת את עקרונות הפשטות ונוחות המשתמש לרמה חדשה ומאפשרת לנהל יותר תכנים, עם יותר אפשרויות. המערכת החדשה מציעה רשימה ארוכה של שיפורים ועדכונים. זמן האתחול (BOOT TIME) קוצר ביותר מ-60 אחוזים, והגישה לתכנים הפכה לחלקה, מהירה ונוחה הרבה יותר. כמו כן, גם זמן הטעינה של תכנים, כמו YOUTUBE, התקצר משמעותית ביותר מ 70 אחוזים.
פיצ’ר חדש נוסף ב webOS 2.0 הוא פיצ’ר ה My Channels. מאפיין זה מאפשר למשתמש לבחור את הערוצים המועדפים עליו ולהגדירם במסך הראשי של הטלוויזיה כך שיופיעו בו בכל עת.
מאפיין חדש נוסף הוא ההגדרות המהירות (Quick Settings) – המאפשר לצופים להתאים את הטלוויזיה שלהם בזמן צפייה ומבלי להפריע לערוץ הנצפה או בעת זיהוי קלט חדש.
בזכות שיתופי פעולה עם ענקיות תוכן כגון נטפליקס או אמזון, הצופה יוכל לבחור בין מבחר עצום של תכני ULTRA HD, כולל הסדרות הפופולאריות של נטפליקס ברזולוציית K4, כגון “בית הקלפים” ו”מרקו פולו”, או סרטים כמו “אליסיום”, “צופן דה וינצ’י”, “ספיידרמן 2” ועוד.
“עם התכונות החדשות, פלטפורמת ה webOS 2.0 , חווית המשתמש הופכת לפשוטה יותר, קלה יותר לשימוש, והרבה יותר אינטואיטיבית”, מציין אין-קיו לי, סגן נשיא בכיר וראש חטיבת הטלוויזיות והמסכים ב LG העולמית, ” ה webOS 2.0 היא דוגמא למחויבות שלנו להוביל את שוק הטלוויזיות עם מוצר מתקדם וחדשני“.
*הודעה לעיתונות