כבר מזה מספר חודשים שבעלי LG G4 מתלוננים על תקלה החוזרת על עצמה הגורמת למכשיר להיכנס ללופ אינסופי של הפעלה מחדש (bootloop). מתברר כי מדובר בתופעה רחבה יחסית, המתרחשת לפתע ללא כל אזהרה וכי היא צצה במכשירים שנמכרו הן בארץ והן בעולם. למשתמש אין דרך לפתור אותה פרט ללכת למעבדה או לחנות שבה נרכש המכשיר ושם יבוצע תיקון מקומי או יוחלף לוח האם, אולם למרות שמדובר בבסיס רחב של מתלוננים, לא התקבלה התייחסות רשמית מ-LG העולמית לבעיה– עד עכשיו.

בדקו האם ה-LG G4 שברשותכם זקוק לתיקון

החברה הוציאה הודעה בה היא מודה כי ישנה תקלת חומרה במכשיריה: “LG Electronics מודעת לבעיית אתחול הטלפון החכם LG G4 אשר זוהתה כבעיה במגע רופף בין רכיבים. לקוחות אשר חווים בעיה שכזו עם ה-LG G4 שברשותם, צריכים ליצור קשר עם המפעיל המקומי או מהיכן שנרכש המכשיר או לגשת למרכז שירות של LG לתיקון תחת האחריות המלאה.”

ההודעות ברשת על התקלה כבר עלו עוד בספטמבר 2015 ותלונות רבות בארה”ב גרמו לרשת Sprint להוציא הודעה בה היא מודעת לתקלה וכי הם יחליפו מכשירים פגומים ובפורום XDA אפשר למצוא עוד עשרות משתמשים המתלוננים על תופעה דומה. בימים האחרונים אף קמה עצומה אשר דרשה מהחברה להודות בתקלה ולהוציא לפעול תוכנית החלפה מסודרת.

אנחנו היינו עדים למספר תלונות של גולשים על התקלה ברחבי הפייסבוק וגם במיילים שקיבלנו וכעת עם ההודעה הרשמית, סביר כי החברה תבצע תהליך מסודר של החלפת מכשירים פגומים.

תגובת LG ישראל: "LG מודעת לעובדה כי בעיית אתחול הופיעה במספר מצומצם של מכשירי LG G4. לקוחות אשר נתקלים בתקלה זו במכשירי ה- G4 מכוסים באופן מלא במסגרת אחריות יצרן ועליהם לפנות ליבואן ממנו רכשו את המכשיר לשם תיקונו. במהלך הימים הקרובים יצא עדכון תוכנה ב FOTA (עדכון דרך האוויר), אשר פותר בין השאר את תקלת האתחול. LG מחויבת לספק מוצרים ושירות לקוחות עם הסטנדרטים והאיכות הגבוהים ביותר. LG מתנצלת על אי הנוחות."

שתף:
-פרסומת-
אוהב גאדג'טים, אוהב טלפונים, אוהב טכנולוגיה, אבל הכי אוהב את החתול שלו שלא ממש אוהב אותו.