עדיין המכשיר הפופולרי בישראל. הדור השלישי של Galaxy S

מוסף "ממון" מבית ידיעות אחרונות פרסם הבוקר את נתוני מכירות הטלפונים הסלולריים בישראל, ומהנתונים שהוצגו עולה שאת שוק הסלולר הישראלי מובילה סמסונג הקוריאנית, בהפרש עצום של יותר מפי שניים מהחברה הבאה בתור – אפל. לפי הנתונים, שהגיעו מהערכות אנליסטים ונתונים כספיים של יבואניות, נמכרו בישראל בשנת 2012 כ-760 אלף מכשירים מתוצרת סמסונג, ולעומת זאת רק כ-385 אלף מכשירי אייפון. למרות זאת, רווחי מכירות שתי החברות בישראל דומים למדי, מכיוון שסמסונג מוכרת בישראל לא רק סמארטפונים מסדרת הגלקסי, אלא גם דאמבפונים זולים.

במקום השלישי, באופן מפתיע, נמצאת נוקיה, שמכרה בישראל בשנה שעברה כ-194 אלף מכשירים. במקום הרביעי נמצאת סוני שמכרה כ-82 אלף מכשירים, במקום החמישי LG עם כ-65 אלף מכשירים, במקום השישי מוטורולה עם כ-62 אלף מכשירים, במקום השביעי הפתעה נוספת – אלקטל עם 30,000 מכשירים ובמקום השמיני HTC שמכרה כ-17 אלף מכשירים בלבד. כאן המקום לציין כי נתוני המכירות המקומיים של נוקיה, LG ואלקטל נהנים מעדיפות בשל הסכמים של יבואניותיהן לאספקת מכשירים לעובדי המדינה ובזכות השימוש במכשיריהן הזולים כ"טלפונים כשרים" בקהילה החרדית.

דירוגחברהמספר מכשירים
1סמסונג760,000
2אפל385,000
3נוקיה194,000
4סוני82,000
5LG65,000
6מוטורולה62,000
7אלקטל30,000
8HTC17,000

נתון בולט אחר שהוצג ע"י ידיעות הוא אחוז המכשירים שנקנו אצל מפעילות הסלולר הגדולות – לפי ההערכות כ-80% מהטלפונים הסלולריים נרכשו דרך פלאפון, סלקום ואורנג', ורק 20% בשוק החופשי. זאת למרות פערים אדירים במחירים.