אפל (Apple) הודיעה על תוכנית תיקון חדשה (ריקול) לבעלי iPhone 6s (אייפון 6 אס), בשל תקלה בסוללה. לדברי אפל, מדובר במספר "מצומצם מאוד" של מכשירים, אשר סובלים מבעיות כיבוי המתרחשים בזמנים אקראיים.

אפל טוענת כי מדובר בבאג הקיים רק במכשירים שיוצרו בין חודש ספטמבר לאוקטובר 2015 ומדגישה כי אין צורך לחשוש שכן לא מדובר בתקלה בטיחותית שיכולה לגרום למכשיר להתחמם או חלילה להתלקח. היא קוראת לצרכנים שחוו את התקלה, שכאמור גורמת לטלפון להתכבות גם כאשר הסוללה טעונה במלואה, לפנות למרכז השירות המורשה לשם תיקון והחלפת הסוללה

"אם נתקלת בבעיה זו, אנא בקר בחנות שממנה רכשת או דרך מרכז שירות מורשה של אפל, שם יבדקו את מספר הסידורי שלך כדי לוודא ולאשר זכאות להחלפת הסוללה ללא תשלום", הסבירה אפל בהצהרה. אפל מדגישה כי אם המכשיר שברשותכם ניזוק חיצונית כמו שבר במסך או תקלה אחרת, יש לבצע את התיקון לפני כן אחרת החלפת הסוללה לא תאושר.

רק בסוף השבוע, אפל הודיעה על תוכנית תיקונים בשל תקלת מסך של iPhone 6 Plus. התיקון נובע בעקבות מספר רב של תלונות על כך שמסך המכשיר מרצד, מושבת באופן חלקי ואינו מגיב למגע. בניגוד לתקלה הנוכחית, את תקלת המסך ב-iPhone 6 Plus אפל לא תתקן בחינם ודורשת השתתפות עצמית על סך של 149 דולר.