גוגל (Google) מרחיבה את שירותי הענן שלה עם חבילת G Suite לעסקים ותאפשר, החל מסוף החודש, לגבות את כל המחשב, ולסנכרן את הנתונים בזמן אמת ובאופן אוטומטי.

האפשרות החדשה תהיה זמינה באמצעות הכלי Backup and Sync שיושק למחשבי Windows ו-Mac המשלב בתוכו גיבוי קבצים וגיבוי תמונות, ככל הנראה כאינטגרציה ל-Google Photos. לאחר ההתחברות לשירות ניתן יהיה לבחור את התיקיות שרוצים לגבות, כשאחת האפשרויות היא גם לגבות את שולחן העבודה (Desktop).

לעת עתה, לא ברור האם האפשרות תהיה זמינה גם למשתמשי Google Drive ומה בדיוק הכלי מגבה בשולחן העבודה. מלבד זאת לא נאמר האם הכלי יודע גם לשחזר את הקבצים במקרה של שימוש במספר מחשבים והאם הגיבוי הוא רק עבור קבצים וקיצורים הקיימים בשולחן העבודה.

צריך לציין כי נפח האחסון החינמי ב-Google Drive הוא 15 ג'יגה-בייט, שזה מספיק אמנם לגיבוי קבצים אבל לא לכל המחשב. בחבילות העסקיות הנפח גם כן דומה. אז אולי זו הדרך של גוגל לגרום לנו לרכוש שטח אחסון נוסף?

שתף:
-פרסומת-
אוהב גאדג'טים, אוהב טלפונים, אוהב טכנולוגיה, אבל הכי אוהב את החתול שלו שלא ממש אוהב אותו.