אחרי ההשקה המתוקשרת אמש, הרוכשים של ה-iPhone 5s אינם יודעים כי חלק מתקלות המכשיר שעשויות לצוץ, מכוסות על ידי אפל בחינם במסגרת האחריות. המסמך שנחשף, הוא מסמך פנימי המיועד בעיקר לעובדי אפל המציין סדרת תקלות מורחבת שתכוסה כחלק מהשירות בשנה הראשונה של המכשיר, וחלק מהתקלות שאינם אפשריים לתיקון כלל.

התקלות המכוסות על ידי האחריות המצוינות במסמך כוללות בין היתר לכלוך מתחת לזכוכית, בעיות עם התצוגה (פיקסלים), התעקמות של מבנה או מסגרת המכשיר כאשר לא נראים שריטות, נזק של נפילה או סדק בזכוכית. כל אלו בנוסף לתקלות אלקטרוניות במכשיר שלא נגרמו על ידי נפילה או נזק למכשיר. תקלות שאינן מכוסות במסגרת האחריות הן קורוזיה, נוזלים שחדרו למכשיר, שבר של הזכוכית, שריטות ונזק במעטפת, יציאת האוזניות, וחוסר בכפתורים.

ישנו הבדל קטן בין כיסוי האחריות של ה-iPhone 5s וה-iPhone 5c, וזה נוגע בעיקר סביב החומרים מהם הוא עשוי, שכן בשל מעטפת הפלסטיק אין אפל תכסה נזק כלשהו במידה והוא נשבר או התעקם.

ה-iPhone 5s וה-iPhone 5c הושקו שניהם באותו היום, אולם בשונה משנים קודמות, אפל לא הציעה הזמנה מוקדמת ל-iPhone 5s, זה ככל הנראה נבע בשל מלאים קטנים יחסית של המכשיר שהוביל גם לסיום מכירתו במספר חנויות אפל.

כדאי לרוכשים החדשים לדעת דברים אלה ובכל מקרה לשמור על המכשיר מפני נפילה או נזק חיצוני שיכול להיגרם במהלך השימוש.

שתף:
-פרסומת-
העורך הראשי ומנהל האתר. איש חומרה שנולד עם מברג ביד ומקום לכרטיס הרחבה. בעל תואר ראשון במדעי הטכנולוגיה ומעריץ מושבע של גאדג'טים מאז שהמציאו את המסך (גם לא מגע). מעביר את זמנו עם מוצר שזה עתה יצא לבין זה שייצא, חי את הרשת ואף פעם לא שוכח שטכנולוגיה טובה היא פרי מחשבתם של אנשים טובים.