אחרי ההשקה המתוקשרת אמש, הרוכשים של ה-iPhone 5s אינם יודעים כי חלק מתקלות המכשיר שעשויות לצוץ, מכוסות על ידי אפל בחינם במסגרת האחריות. המסמך שנחשף, הוא מסמך פנימי המיועד בעיקר לעובדי אפל המציין סדרת תקלות מורחבת שתכוסה כחלק מהשירות בשנה הראשונה של המכשיר, וחלק מהתקלות שאינם אפשריים לתיקון כלל.
התקלות המכוסות על ידי האחריות המצוינות במסמך כוללות בין היתר לכלוך מתחת לזכוכית, בעיות עם התצוגה (פיקסלים), התעקמות של מבנה או מסגרת המכשיר כאשר לא נראים שריטות, נזק של נפילה או סדק בזכוכית. כל אלו בנוסף לתקלות אלקטרוניות במכשיר שלא נגרמו על ידי נפילה או נזק למכשיר. תקלות שאינן מכוסות במסגרת האחריות הן קורוזיה, נוזלים שחדרו למכשיר, שבר של הזכוכית, שריטות ונזק במעטפת, יציאת האוזניות, וחוסר בכפתורים.
ישנו הבדל קטן בין כיסוי האחריות של ה-iPhone 5s וה-iPhone 5c, וזה נוגע בעיקר סביב החומרים מהם הוא עשוי, שכן בשל מעטפת הפלסטיק אין אפל תכסה נזק כלשהו במידה והוא נשבר או התעקם.
ה-iPhone 5s וה-iPhone 5c הושקו שניהם באותו היום, אולם בשונה משנים קודמות, אפל לא הציעה הזמנה מוקדמת ל-iPhone 5s, זה ככל הנראה נבע בשל מלאים קטנים יחסית של המכשיר שהוביל גם לסיום מכירתו במספר חנויות אפל.
כדאי לרוכשים החדשים לדעת דברים אלה ובכל מקרה לשמור על המכשיר מפני נפילה או נזק חיצוני שיכול להיגרם במהלך השימוש.
“לכלוך מתכת לזכוכית”
יכול להיות שהכוונה היא לכלוך מתחת לזכוכית?
הנקסוס נשכח “בטעות” בפאב פעמיים
מאז האייפון 4 כול המכשירים של אפל מגיעים עם תקלות במטען בסוללה או במכשיר עצמו
והגלקסי כמה מעמים התפוצץ ופעם אחת הרג אישה
למה זה קורה תמיד במכשירים האלה ולא קורה גם אצל היצרניות האחרות?
האתר הזה פשוט יותר מידיי פאנבוי , ברצינות אתם רושמים על כתבה על האחריות של האייפונים ?
באמת ?!
מה הקשר? אתה לא קראת את הכתבה נכון?
לא טוב לך, דלג.
אני חושב שכתבו מספיק על מכת המוות של ה S3.
לא הבנתי את הפואנטה בכתבה? תיארתם פשוט אחריות יצרן בצורה מורחבת. (לא שזה רע)
כל יצרן נורמלי נותן את אותם תנאים פחות או יותר.
המסמך מתאר למעשה את התקלות החריגות שבהן אפל תטפל, לא משהו שהמשתמש הממוצע יכול לדעת. אם תקלות אלה מצוינות, כנראה זה לא במקרה כמו לדוגמה התעקמות של המסגרת או אריזת המכשיר.
לדעתי אין זה מעיד על בעיות מסוימות במכשירי האייפון שאפל מודעת לכך שעלולות להיגרם, ולכן מקדימה תרופה למכה,
אלא נסיון נוסף שלה להחזיר את המיתוג כחברת פרימיום שמטפלת בתקלות שחברות אחרות מתנערות מהן.