עידן הקורונה (COVID-19) הזניק את אפליקציית ועידות הווידאו Zoom לשחקים מבחינת פופולריות כשהערכה היא שהיא צברה כבר חצי מיליארד הורדות רק ב-Google Play בלבד. החברה, זום, הצליחה לקדם את פתרון שלה גם מול התחרות של ענקיות הרשת גוגל (Google) ומיקרוסופט (Microsoft) שמציעות פתרונות זהים משלהן, לפחות מבחינת המהות.
אבל מתברר שבזום כבר חושבים על היום שאחרי, על התקופה בה המגיפה תהפוך למשהו בעברנו, ולכך ששוב יחול שינוי בתצורת העבודה. רבים אולי ימשיכו לעבוד מרחוק, אבל הרוב כנראה יחזרו לעבוד מהמשרד, וכשנפגשים בעבודה לא צריכים כבר שיחות ועידה באותה רמה.
הפתרון של החברה, כך עולה מהדיווח של האתר The Information, הוא לפתח מוצרים נוספים שקשורים לארגון חיי היום יום בעולם העסקי, ולהתחרות בגוגל ובמיקרוסופט בשטחים שלהן: לתת שירותי דואר אלקטרוני וגם לוח שנה, כך שהיא תשתמש את הלקוחות שלו באופן שוטף ולא רק לשיחות ועידה.
הכוונה של החברה היא לבנות משהו חדש שמוגדר על ידי יודעי דבר כ-“דור הבא של הדואר האלקטרוני”. בנוסף ההערכה היא שהחברה עובדת על שיפור ניכר של אפשרויות השיחה המידיות שהיא מציעה, אך לא ברור האם מדובר באפליקציה נפרדת או בחיזוק היכולות שגם כך זמינות במקביל לשיחות הווידאו.