נראה כי יוטיוב (YouTube) היא הפלטפורמה האחרונה שמאמצת לחיקה את ה-Stories (סיפורים), אותם תמונות וסרטונים שניתן לעלות וזמינים לצפייה למשך 24 שעות. ביוטיוב ממתגים את האפשרות החדשה כ-Reels (ריילס, סלילים) והיא זמינה ליוצרים עם מעל ל-10 אלף עוקבים.
בשונה משירותים אחרים כמו פייסבוק (Facebook) או אינסטגרם (Instagram) שהטמיעו את יכולת ה-Stories בראש האפליקציה, כדי לגשת אליהם ב-YouTube יש להיכנס ללשונית נפרדת. בנוסף ה-Stories ביוטיוב זמינים לצפייה מעל ל-24 שעות והיוצרים יכולים לקשר לסרטוני ווידאו נוספים באותו נושא ובכך להגביר את מעורבות המשתמשים.
היכולת החדשה מצטרפת ללשונית ה’הקהילה’ אותה הפעילה יוטיוב מוקדם יותר השנה, המאפשרת ליוצרים לעלות פוסטים כתובים כדי לשמור על קשר עם העוקבים שלהם. אם הלשונית החדשה נועדה למנוע זליגה לפייסבוק או טוויטר, נראה כי אפשרות ה-Reels נועדה למנוע מיוצרים וגולשים להשתמש בשירותים מתחרים כמו אינסטגרם או סנאפצ’אט (Snapchat).