3
Verizon החלה במתקפה כנגד ה-iPhone עם קמפיין חדש הנקרא DroidDoes.com (דרויד עושה) בעבור מכשיר האנדרויד החדש של מוטורולה. ה-Droid, שהיה מוכר בשם Shiles או Sholes, מוצג בקמפיין שהוא עושה את כל מה שה-iPhone לא; מערכת בקוד פתוח, האפשרות להריץ מספר ישומים ברקע (Multi Processing), וויג’טים, גמישות, החלפת סוללה ועוד. הטיזר (בהמשך) מחקה את הסגנון של אפל במשפטים עם שימוש באות i בצבעי שחור על גבי רקע לבן. באתר מוצג שעון הסופר לאחור עד ל-30 באוקטובר 2009, תאריך ההשקה של המכשיר. אז ה-iPhone כנראה כבר לא יגיע ל-Verizon…
אני עם "אנדרואידי".
אגב, זה היה Sholes ולא Shiles. הרבה אנשים קראו לו גם Shules, אלוהים יודע למה.
היתה גם תקופה שהוא נקרא Tao.
קמפיין גאוני… שאנשים יפסיקו להחזיק מהאייפון.
לא אכפת לי כמה אנשים אנשים ייקנו את הדבר הבינוני הזה שנקרא אייפון, אני לא אעריך אותו יותר.
אהבתי את הקמפיין (;
חזק ביותר!
וכ"כ נכון!
על זה נאמר
I don't do this
I don't do that
But I sell like hell