החל מה-2 בפברואר, עם ההשקה הרשמית של משקפי המציאות המדומה Vision Pro, תאפשר אפל (Apple) ללקוחות המעוניינים בכך להתנסות במוצר טרם הרכישה באחת מחנויות הרשת שלה בארצות הברית. אולם כמעט כמו כל דבר הקשור ב-Vision Pro, מדובר בתהליך יוצא דופן.
אפל דורשת מלקוחות המעוניינים בהדגמה להגיע בבוקר לחנות, מייד עם פתיחתה, ולהירשם. מספר המקומות מוגבל, וההדגמות יערכו לפי סדר הנרשמים. משך הזמן המוקדש לכל הדגמה שכזו עומד על 20 דקות לפחות, כך שלחלק מהלקוחות צפויה המתנה ארוכה למדי עד לרגע שבו יזכו להניח על ראשם את ה-Vision Pro בחנות.
ומה בדיוק כוללת ההדגמה הארוכה? לפי התיאור שאותו מביא מארק גורמן מבלומברג, היא מתחילה בתהליך של מדידות והתאמות שיעשה באמצעות אפליקציה. לאחר מכן, יוזמנו הלקוחות לצפות במספר צילומים, תמונות פנורמיות וסרטוני וידאו דרך אפליקציית התמונות. השלב הבא הוא הדרכה קצרה על האופן שבו ניתן למקם מספר חלונות של אפליקציות זו לצד זו, וגלישה באינטרנט באמצעות Safari. השלב האחרון בהדגמה יכלול תצוגה של תוכן תלת-ממדי ובו סרטונים, קטעים ממשחקי ספורט, וצילום מגוף ראשון של הליכה על חבל מתוח.
מדובר לפי גורמן בהדגמה דומה מאוד לזו שנערכה עבור עיתונאים במסגרת אירוע WWDC 2023 ביוני האחרון, כאשר אפל חשפה את ה-Vision Pro לראשונה. השינוי המשמעותי היחיד יהיה שיחידות ההדגמה כבר יהיו של מוצר שזהה לזה שנמכר בפועל. הן יגיעו עם מספר אפליקציות צד שלישי מותקנות מראש, אם כי לא ברור האם הלקוחות שתערך עבורם ההדגמה יורשו להשתמש בהן.
המחיר של Vision Pro, נזכיר, יעמוד על 3,499 דולרים – לא כולל עלותן של עדשות מותאמות ללקוחות הנזקקים למשקפיים. במחיר זה, ועם מבחר קטן מאוד של אפליקציות תומכות בעת ההשקה, ההדגמה של אפל תהיה חייבת להיות מוצלחת במיוחד על מנת לשכנע רבים מהלקוחות לפתוח את הארנק.
3500$ על משקפיים שכבר נבדקו ונמצאו עם באגים רבים !!!
הבעיה הגדולה שהבהירות של אפל נמוכה ויש תלונות !
אפל מתמכה בהמון באגים במוצריה ומחירים מופקעים !
לא קונה