סדרת אוזניות CitiScape המדוברת של פיליפס, אשר הוצגה לראשונה בתערוכת CES2011, מגיעה לישראל. הסדרה נוצרה בעקבות מחקר שנערך על ידי פיליפס בקרב למעלה ממאה מוזיקאים, די ג’ייז, סטודנטים, מעצבי אופנה ומובילי דעה של הערים התוססות ביותר בעולם- ניו יורק, לונדון, שנחאי, ברלין, פריז וטוקיו. אותו מחקר הוליד אוסף מסוגנן ואיכותי של אוזניות המתאימות במיוחד לאורח חיים עירוני ותוסס הן מבחינת העיצוב הטרנדי והן תודות לבידוד רעשי הרחוב כמו גם נוחות שימוש יוצאת דופן.
סדרת ה-CitiScape מאפשרת האזנה איכותית למוזיקה וכמו כן שימוש בכל מכשיר סלולרי הודות למיקרופון מובנה הנמצא על כבל האוזניות העמיד בפני קשרים. טכנולוגית MusicSeal ודרייברים 40 מ”מ מספקים חווית סאונד מושלמת בתנאי העיר.
דגם ה- Downtown נוצר בהשראת אופנת הרחוב של ניו יורק ומספק אותנטיות ונוחות, בעל סאונד טבעי ונקי. רצועת הראש בעלת גוף מתכתי קליל וגמיש העטוף בספוג חסין חום לנוחות מושלמת. כריות האוזניים המכסות את כל האוזן לבידוד רעשים, עשויות חומר רך במיוחד לשימוש ממושך בנוחות וללא הפרעות. האוזנייה זמינה בשחור ובאפור ומחירה 499 ₪.
דגם ה- Shibuya נוצר בהשראת תרבות הפופ היפנית ומעוצב בפשטות אלגנטית, בעל באס דינמי עמוק ועשיר. מותאם במיוחד לחיים העירוניים הסוערים הודות לרצועת ראש נושמת וכריות רכות ומותאמות אוטומטית למשתמש ומקיפות את האוזן לחלוטין לבידוד רעשים האוזנייה זמינה בלבן ובשחור ומחירה 399 ₪.
אלישבע שוחט, מנהלת שיווק בפיליפס ישראל: “אורח החיים התזזיתי והמלהיב בתל אביב ובערים רבות אחרות בישראל ללא ספק אינו נופל ולעיתים אף מקדים ערים אחרות בעולם. לפיכך אנו מאמינים כי הסדרה החדשה שפותחה עבור משתמשי קצה החיים בקצב מהיר וקשובים לשנויים תכופים של טרנדים בתחומי האופנה והטכנולוגיה, מתאימה לא פחות לצרכנים הישראלים”.
אוזניות CitiScape מיובאות לישראל על ידי חברת ביקונקט סוכנויות בע”מ וניתן להשיגן בקרביץ, אופיס דיפו, ביג בוקס, בחנויות הפרטיות ובאתרי האינטרנט.