בעקבות שידור הפרק הראשון בסדרת הטלוויזיה ״האחרונים מביננו״ (The Last of Us) של HBO, נרשם זינוק מרשים במכירות המשחקים שקשורים למשחק
The Last of Us II, המשחק השני והאחרון, בינתיים, שהושק במקור ב-2020 ל-PlayStation 4, קפץ ישירות למקום הראשון בטבלת מכירות המשחקים של של אמזון (Amazon). גם המשחק הראשון בסדרה, שזמין ל-PlayStation 4 בגרסה מחודשת, אחרי שהושק במקור עבור PlayStation 3, עלה למקום החמישי לאחר שכמעט נעלם מהטבלה.
ב-PlayStation 5, הצליח במהלך השבוע הקודם The Last of Us Part I, שוב גרסה מחודשת למשחק, להתברג ברשימת המשחקים הנמכרים ביותר ולעקוף בדרכו משחקים חדשים בהרבה כדוגמת God of War Ragnarok. כל זה, כאמור, לאחר שידור פרק אחד בלבד בסדרה מתוך תשעה פרקים שישודרו עד אמצע חודש מרץ.
שלא כמו בשירות Game Pass של מיקרוסופט (Microsoft), סוני (Sony) לא מציעה את כל משחקיה החדשים למנויים ללא תוספת תשלום. עם זאת, אולם לאחרונה העלתה למנויי שירות הפרימיום שלה את האפשרות להתנסות ב-The Last of Us Part I ל-PlayStation 5 למשך שעתיים, מעין גרסת הדגמה חינמית שתעזור להם להחליט אם הם מעוניינים לרכוש את המשחק המלא.
סדרה מיותרת אין שום דבר חדש