סאני תקשורת, יבואנית המוצרים הניידים של סמסונג (Samsung) בישראל, הודיעה כי היא מתחילה לשווק חבילת סלולר זולה במיוחד תחת המותג ‘סאני מובייל’, אותו הקימה לפני כשנתיים בשיתוף עם הוט מובייל.
החבילה כוללת שיחות והודעות ללא הגבלה, כמו גם תוכנית גלישה בנפח 50 גיגה-בייט, תמורת 14.90 שקלים לחודש למשך שנה. לאחר מכן, מסרה החברה ל-TGSpot, המחיר יעלה ל-29.90 – מחיר שלמרות הקפיצה בסכום הוא עדיין זול יותר מהרוב המוחלט של ההצעות המתחרות.
התוכנית תוצע ללא קשר לרכישת מכשיר ברשת חנויות המותג של החברה, עם זאת, מצטרפים חדשים יאלצו לשלם 14.90 שקל נוספים על כרטיס ה-SIM.
החברה התגאתה בכך שהיא מוכרת יותר מ-50,000 מכשירים מדי חודש, ורמזה, אם כי לא אמרה זאת מפורשות, כי בזכות הנתון הזה הגיע נתח השוק של סמסונג בישראל ל-60% לפי הערכות אנליסטים. חברות הסלולר מוכרות בשנים האחרונות מכשירים של סמסונג בייבוא עצמי.
מהלך שנועד להרוס את התחרות.
זה מחיר הצף של הוט שכל המטרה היא לשבור את החברות הקטנות.
צריך לעשות מחירי מינימום בשוק, לדעתי צריך לאסור על מכירה במחיר נמוך מ30 שח למנוי.
עכשיו החברות בכוונה מנסות להכנס להפסדים עד שלמדינה לא תיהיה ברירה לתת להם לעשות מיזוגים. לכן צריך לקבוע מחיר מינימום כדי שלא נגיע למצב של חזרה למחירים של פעם.
בנוסף מחיר מינימום יחייב את החברות להתחרות בדברים אחרים שהם לא מחיר, כמו מהירות גלישה נפח גלישה ורמת שרות
איך יוצרים קשר עם החברה