ביקונקט טכנולוגיות קיבלה את הזיכיון הבלעדי לשווק את מוצרי הגיימינג של חברת SteelSeries הדנית. מדובר במותג הדני השלישי של ביקונקט אשר מצטרף למותגי הסאונד, ג’אברה ו- B&O. החברה תשקיע כ- 1.000.000 שקלים בשנה הראשונה בשיווק ופריסת המוצרים בישראל.
מביקונקט נמסר כי הוספת המותג הדני המוביל בעולם בתחום מסמנת את כניסת החברה לתחום הגיימינג ומהווה צעד חשוב נוסף לביסוס מעמדה בשוק מוצרי הטכנולוגיה האיכותיים בישראל.
SteelSeries הדנית פועלת כבר כ- 18 שנה כיצרנית ציוד הקפי למחשב; ציוד איכותי, מקצועי ומעוצב המתאים ועונה על הצרכים של כל סוגי הגיימרים.
SteelSeries פועלת בתעשיית המשחקים על ידי יצירת מוצרים חדשים וחדשניים, שתוכננו במיוחד עבור esports ומלהיבה גיימרים בכל מקום. בחברה אוהבים את “תווית” הראשוניות ופורצי הדרך והציגו לראשונה בעולם את עכבר הזכוכית הראשון, ה-Icemat את מקלדת הגיימינג המכנית הראשונה, אוזניות ייחודיות עבור משחקים, עכבר ה-Warcraft World of הראשון ואין סוף המצאות אחרות.
SteelSeries משלבת את הצורך של רמה מקצוענית ועמידות עם המרדף הבלתי מתפשר שלה לעיצוב ומודרניות. כל כפתור, סוויץ, חומר וחלק עוצבו עבור כל מהלך שיש לגיימר בראש. המטרה שלהם היא לספק ציוד היקפי למשחקים שמרגישים כמו שלוחה של הגיימר. המעצבים שלהם בוחרים בקפידה כל חומר על מנת להיות בטוחים שהגיימר יוכל להנות ממוצר יפה עם איכות בלתי מתפשרת.
מאז 2001, SteelSeries משמשת ככוח המניע של esports וגיימינג מקצועני. ממתן חסויות לשחקנים המקצועיים הראשונים, יצירת מוצרים במיוחד עבור צוותים מקצועים, ועד הפיכת גיימרים יוצאי דופן לסופרסטארס מוכרים בכל העולם, SteelSeries התמקדה בגידול בתעשייה ובסיוע לגיימרים בכל מקום.
מערכות היחסים של החברה עם הגיימרים המובילים הם יותר מיחסים של מתן חסויות, הם יחסים של שותפות. הם פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם הגיימרים הטובים בעולם כדי לדייק ולכוונן את המוצרים ולהבטיח שכל מה שהם מייצרים עונה על הצרכים של גיימרים בכל הרמות. שחקנים מקצוענים זכו ביותר כסף בשימוש במוצרי החברה מכל מותג אחר בעולם.
בישראל ישווקו כל המוצרים החדשים של החברה הכוללים, עכברים, מקלדות, אוזניות, ג’ויסטיקים, פדים לעכבר ועוד
*הודעה לעיתונות