החודשים האחרונים, מבחינת שוק המשחקים, נתונים כמעט לחלוטין באופן טבעי להשקת שתי קונסולות המשחק היריבות החדשות PlayStaion 5 ו-Xbox Series X|S. במצב הנוכחי Stadia, פלטפורמת הזרמת המשחקים של גוגל (Google), כמעט ונשכחה. זו כנראה הסיבה שהחברה עורכת לאחרונה מספר פעילויות, ביניהן ראיון שנתן מנהל המשחקים של השירות ג’ק באסטר שטוען שמפת הדרכים של השירות כוללת נכון להיום לא פחות מ-400 משחקים שמפותחים בידי 200 בתי סטודיו.
“הרבה אנשים שואלים אותנו: ‘האם גוגל מחויבת לפלטפורמה הזו? האם אתם נמצאים בה לטווח הרחוק?’, ואני יכול לומר לכם, חד משמעית, כן”, הוא צוטט. הוא הוסיף כי החברה כבר עומדת לסיים את מפת הדרכים של המשחקים שיושקו ב-2022 וכבר מתחילה לעבוד על הרשימה של 2023 – אולי כסימן לאותה מחויבות עליה דיבר.
עם זאת באסטר לא סיפק פירוט כלשהו לגבי המשחקים שעתידים להגיע לשירות שחוגג, אם אפשר להגדיר זאת כך, את שנתו הראשונה, כך שלא ניתן לדעת אם היא כוללת משחקים ברמת AAA או לא, ואם כן אז כמה.
בכל מקרה גוגל לאחרונה החלה לדחוף את השירות באופן קצת יותר אגרסיבי. מי שנרשם לשירות YouTube Premium בארצות הברית ובבריטניה יכול לקבל מתנה של מנוי ל-Stadia Premiere Edition בשווי של 100 דולרים, כשבגוגל מרחיבים את המבצע גם לקנדה, גרמניה, צרפת, ספרד ואיטליה כעת לקראת סוף החודש.
לא…
מה עם ישראל?
יגיע לכאן מתישהו?
זה נטפליקס שצריך לקנות בו כל סרט בנפרד נשמע מעולה ממש.
כן