רבות דובר על הגעתו של ה- W995 לישראל, מכשיר הדגל של סוני אריקסון בתחום המולטימידה בארץ. לאחר הגעתו כבר לרשת אורנג' ופלאפון, החלה ברס אלקטרה (יבואנית סוני אריקסון לישראל) במסע פרסומי מהגדולים שנראו בארץ; החל מבאנרים ברשת, משחק אינטרנטי ועד פרסומת שרצה בשעות השיא בערוץ 2 ו- 10 (הפרסומת בגרסה האנגלית מטה).
סוני אריקסון משווקת אותו כ- "Movie phone" הטוב בעולם.

הבאנר אותו תוכלו למצוא ברוב האתרים הישראלים

הקמפיין האינטרנטי

קמפיין האינטרנט מתבסס על משחק שכותרתו "מה הסרט שלך?". לאחר שאתם בוחרים את ה"סרט", נפתחות בפניכם שלוש אופציות לבחירת כלי נשק איתם תשחקו במשחק של סוני אריקסון. מטרת המשחק היא לפגוע בכמה שיותר דמויות שיעברו לכם על המסך. אלא שלא משנה כמה שיחקנו ובכמה דמויות פגענו תמיד הגענו לניקוד סופי של 995 נק', כדגם המכשיר.

עכשיו נותר לראות מה יהיה מצב המכירות של מכשיר ה- W995 בארץ (המכשיר משווק בכל שלוש המפעילות ללא יוצא מן הכלל) וכיצד המכירות של המכשיר בעולם ישפיעו על מצבה הכלכלי של סוני אריקסון, שכן כידוע, היא מראה רק הפסדים ברבעונים האחרונים (בכל רבעון הפסד של כ300 מיליון דולר). הפסדים אלו השאירו את החברה עם 900 מליון דולר בלבד. מי יודע, אולי הW995 יהיה זה שיציל אותה?

סוני- אריקסון בקמפיין למכשיר ה- Communication EntertainmentW995

בהיקף של שני מיליון ₪

הקמפיין יחשוף את מכשיר ה- Communication Entertainment W995 על כל יכולות המולטימדיה המגוונות המאוגדות בו, תוך מתן דגש על החוויה הייחודית והאיכותית

  • הקמפיין ל- W995 יעלה בטלוויזיה, באינטרנט, בעיתונות, בשלטי החוצות ובקמפיין סלולארי
  • ה-W995 הינו מכשיר הדגל של סוני אריקסון בקטגוריית ה- Communication Entertainment המאגדת למעשה במכשיר אחד את כל תכני המדיה באיכות הגבוהה ביותר
  • הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום זרמון- גולדמן.
קרא עוד:  וידאו: זה מה שחשבנו על Galaxy Note 10 Plus

ברס- אלקטרה תקשורת סלולארית יבואנית Sony Ericsson בישראל, עולה בקמפיין עבור מכשיר הטלפון הסלולארי החדש W995 באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן. הקמפיין יעלה בטלוויזיה, באתרי האינטרנט, בעיתונות, בשלטי החוצות ובקמפיין סלולארי. הקף הקמפיין הוא שני מיליון ₪. הקמפיין פונה לקהל הרחב, במטרה לחשוף את האיכויות שמאגד ה-W995 מכשיר הדגל בקטגוריית ה- Communication Entertainment המכיל את כל תכני המדיה- צילום, מוזיקה ו-WEB.

השפה הויזואלית ועולם הדימויים המוצגים בסרטון ובמודעות הפרסום שאובים מעולם הפנטזיה. החדשנות של ה- W995 הנטועה באיגוד כל יכולות המולטימדיה, באה לידי ביטוי בשבירת החסם שבין עולם הפנטזיה הנראה באמצעות מסך ה-W995 לבין העולם האמיתי. הגיבור נשאב לעולם הפנטזיה בזכות האיכות הגבוהה המתעתעת בין מציאות לדמיון. בזכות איכות התמונה, הסאונד והמהירות הפנטזיה משתלטת לנו על החיים. המסר שיוביל את הקמפיין הוא "I love ShowTime "Anytime.

כחלק מהקמפיין יושק באינטרנט משחק שמטרתו לצבוע לגולש את האתר בו הוא נמצא באופי דרמטי בו הוא יבחר. תמונת המכשיר שתתנוסס על פאנל באתר, תזמין את הגולשים "להיכנס לסרט". את אופי הסרט הם יבחרו מהאפשרויות שעל צג המכשיר. מרגע הבחירה, המסך כולו יצבע באופי הסרט הנבחר: אקשן, קומדיה וכדומה.

מיקי ברקן, מנכ"ל ברס- אלקטרה מוסר: " הקמפיין רחב ההיקף שנבחר לא נבחר עבור ה-W995 בכדי. ה-W995 הינו המכשיר שמוביל את האסטרטגיה החדשה של סוני אריקסון, ה- Communication Entertainment. הקמפיין מספק את התחושה שמספקת חוויית מולטימדיה איכותית וסוחפת, ואין לנו ספק כי היכולות המדהימות של המכשיר יסחפו גם את הקהל הרחב".

קרא עוד:  המפרט המלא של ה-OnePlus 7T ו-7T Pro נחשף, ההשקה ב-10 באוקטובר

המכשיר ישווק בכול הרשתות.

מחיר משתנה בהתאם למסלול ומבצע.