הענקית הקוריאנית לא יודעת שובע מהו? בכירים בסמסונג ציינו בשבוע האחרון על יעד מכירות של 10 מיליון טלוויזיות תלת עוד מימד השנה. לשם השוואה, בשנה החולפת נמכרו 2 מיליון טלוויזיות תומכות תלת-מימד בלבד, סמסונג אם כך מכוונת לקפיצה של 500 אחוז במכירות של טלוויזיות תלת-מימד.
בשנה החולפת סמסונג עשתה צעדים חשובים לקראת הפיכתה לאחת מחברות הטכנולוגיה המובילות בעולם. מסכים תוצרת סמסונג ובמיוחד הטכנולוגיה החדישה Super Amoled נמכרים בקצב מסחרר, גזרת הפלאפונים הרגילים והחכמים נחטפים, מחשבי הלוח תוצרת סמסונג מתחילים לצבור תאוצה אדירה, הכניסה לשווקים מתפתחים מגדילה את נתח ההכנסות ועוד.
סמסונג הולכת להיות הלהיט של 2011? ימים יגידו, מה שבטוח בחברת LG ( ר”ת Lucky Goldstar) לא מוותרים ולאחרונה הפיצה דגמים חדשים למכשירים המתקדמים שלה (Optimus 2X ,Optimus 3D), ובנוגע למכירות טלוויזיות הצפי בחברה הוא ל-5 מיליון טלוויזיות תומכות תלת-מימד שיימכרו בשנה הקרובה.
התלת-מימד עוברת מהמסך הקולנוע לסלון, כך הצפי לשנה הקרובה. (מקור)
לא מדויק רק בסוף שנות ה-2000 הסלוגן בוסס על הראשי תיבות שרשמת.
lifes good=lg