סמסונג, חברת האלקטרוניקה הדרום קוריאנית, הודיעה ב-15 ביוני 2011, על מכירות של כשני מיליון טלוויזיית ה-Smart TV וזאת תוך שלושה חודשים בלבד מיום השקת הטלוויזיה החכמה, המאפשרת גלישה מקוונת, גישה למרכז יישומים מתקדם ו-VOD בסטרימינג תלת מימד.
730 אלף יחידות נמכרו רק בצפון אמריקה, שם נמצא שוק הטלוויזיות הגדול בעולם. לאחריו השוק האירופי, שמכר 710 אלף יחידות, כולל שווקים מתקדמים כמו בריטניה, גרמניה וצרפת ההצלחה ממשיכה גם במזרח התיכון, באפריקה ובדרום מזרח אסיה, אזורים בהם טלוויזיות ה-Smart TV הוצגו בהמשך, שם נמכרו עד כה 170 אלף יחידות.
סמסונג מובילה את מכירות ענף הטלוויזיה בארצות הברית, עם 24.9% מנתח שוק הטלוויזיות השטוחות לפי נתוני קבוצת NPD, מגמות אלו מאוששות את תחזיות חוקרי שוק הטלוויזיה שצפו בחודש אפריל כי 123 מיליון טלוויזיות חכמות ימכרו עד 2014.
בקטגורית הטלוויזיות השטוחות , ישראל מציגה מגמת עלייה בעוד שבשנת 2009 היקף המכירות נאמד ב- 367 אלף יחידות, בשנת 2010 נרשם גידול של 12% והיקף המכירות בשנה זו נאמד ב- 417 אלף יחידות. שוק טלוויזיות ה LED בשנת 2010 נאמד בכ- 5% ואילו ברבעון הראשון של שנת 2011 שוק טלוויזיות ה- LED נאמד כבר עתה בכ- 15%. בשנת 2010כ- 50% ממסכי טלוויזיות LCD שנמכרו היו Full HD, לעומת 29% בלבד בשנת 2009 .
מבחינה כספית, היקף שוק הטלוויזיות בישראל בשנת 2010 נאמד ב- 1.41 מיליארד ₪, כשמכירות ה-LCD נאמדו בכ – 1.26 מיליארד ₪ ומכירות הפלזמה נאמדו בכ – 145 מיליון ₪.
מעניין
הטלוויזיות החכמות נכנסות וזה טוב
כמו מחשב(רק לצורך האינטרנט) בטלוויזיה
נקווה שהטלווזיות האלה יכנסו חזק גם בארץ