"בסמסונג שביעות הרצון של הלקוחות נמצאת בליבת העסקים שלנו ואנחנו מתכוונים להעניק את החוויה הכי טובה שאפשר. אנחנו בודקים מספר מוגבל של דיווחים על בעיות תגובה של מסכי המגע ב-+Galaxy S9/S9. אנחנו בקשר עם הלקוחות שמושפעים מכך ואנחנו חוקרים את העניין", כך הודיעה סמסונג (Samausng) באופן רשמי לאור מספר גדל והולך של הודעות על בעיות שהתגלו במסך המגע של מכשירי הדגל החדשים שלה.

ההודעות התחילו להצטבר, לפי דיווחים, במספר פתילים ב-Reddit ואפילו באתר התמיכה של סמסונג עצמה, כשבועיים בלבד לאחר ההשקה בפועל של Galaxy S9 ו-S9 Plus.

הבעיות, באופן כללי, נגעו לרגישות הכוללת של המסך לביצוע הלחיצות והנגיעות השונות, כשחלק מהן טענו שיש בכלל אזורים מתים לחלוטין במסך בהם לחיצה אינה גורמת כלל לתגובה.

לצד התלונות היו כאלה שסיפרו שאתחול חם של המכשיר עזר, היו כאלה שסיפרו שהצליחו להתגבר על הבעיה על ידי העלאה משמעותית של רמת הרגישות של המסך, אבל היו גם כאלה שדרשו החלפת מכשיר בגלל שלא הצליחו לפתור את הבעיה בשתי השיטות לעיל.

את התגובה העבירה סמסונג לאתר Engadget, וכרגע נחשב מספר הפונים יחסית זעיר. יהיה מעניין לעקוב.