לקראת אירוע Unpacked הקרוב שיערך ב-10 באוגוסט ויוקדש רובו ככולו למכשירים מתקפלים, העלה נשיא חטיבת המובייל של החברה, טי.אם. רו (TM Roh) טור ובו נתונים ותחזיות מסקרנות.
תחילה למצב הקיים: במהלך שנת 2021, מכרה סמסונג כ-10 מיליון מכשירים מתקפלים, גידול של מאות אחוזים לעומת מכירות הקטגוריה ב-2020. המכשיר המתקפל הפופולרי ביותר של סמסונג, בפער משמעותי, הוא ה-Galaxy Z Flip 3 [סקירה] הקומפקטי, שנבחר על ידי 70 אחוז מהרוכשים, לעומת 30 אחוזים בלבד ל-Galaxy Z Fold.
רו מסביר כי ה-Z Flip הוא בעבור רוב הרוכשים בחירה המונעת מרצון להתבלט עם מכשיר יוצא דופן ומרשים במיוחד, בעוד שה-Z Fold נרכש לצרכים פרקטיים יותר, בדגש על יכולת לשימוש נוח יותר במספר אפליקציות במקביל.
במבט קדימה, בסמסונג סבורים כי רגע הפריצה של המכשירים המתקפלים קרוב מתמיד, והם צפויים להפוך למחזה נפוץ למדי כבר בטווח השנים הקרובות. בעוד שהיא מובילה ללא ספק את המכירות בקטגוריה, סמסונג חולקת בקרדיט עם חברות נוספות ובפוסט מציין רו את גוגל (Google) ואת מיקרוסופט (Microsoft) כחברות שתרמו רבות לפיתוחם של מכשירים מתקפלים.
באשר לצמד המכשירים החדש של החברה, ה-Galaxy Z Flip 4 וה-Galaxy Z Fold 4, מסתפק רו בהבטחה כי אלו ״יציגו התקדמות בכל תחום ויאפשרו חוויות חדשות״. לפי השמועות, שני המכשירים צפויים לשמור על עיצוב דומה לקודמיהם, עם שיפורים בעיקר ברמת המפרט: ערכת שבבים חזקה יותר, מצלמות איכותיות יותר וזמן סוללה ארוך במיוחד.