סמסונג (Samsung) השיקה חנות מקוונת למכירת טלפונים חכמים, שעונים, אוזניות ומוצרים נלווים, המתורגמת לעברית ופונה באופן ישיר ללקוח הישראלי, כך במקביל עלה קמפיין בפייסבוק (Facebook) המפנה רוכשים פוטנציאליים לחנות.
לרגל ההשקה אף הכריזה החברה על ״שבוע חדשנות״ במהלכו ימכרו בכל יום אביזרים אחרים בהנחה של 15 אחוזים, כמו גם הטבות שונות בעת רכישת מוצרים כגון ערכת אביזרים במתנה בעת רכישת מכשיר מתקפל (Fold 3 או Flip 3), או הנחה של 10 אחוזים על רכישת שעון חכם מדגם Galaxy Watch 4 בעת רכישת טלפון מדגם Galaxy S21.
סמסונג מציעה מוצרי סלולר במכירה ישירה בישראל pic.twitter.com/DWz6PujImu
— TGspot (@TheGadgetSpot) October 31, 2021
חשוב להדגיש כי המוצרים עצמם עדיין יגיעו מהיבואנית הרשמית של סמסונג בישראל, חברת סאני. כמו כן, בהשוואת מחירי המוצרים עצמם, נראה כי מירב המוצרים נמכרים בחנות של סמסונג במחיר זהה לזה שבו הם מוצעים באתר של סאני. ההבדלים בין שתי החנויות, כאשר הם קיימים, באים לידי ביטוי בעיקר בחבילות האביזרים המסופקות לצד המוצר עצמו.
כך לדוגמה, Galaxy Z Fold 3 נמכר ב-6,350 שקלים, Z Flip3 ב-3,750 שקלים עם ערכת אביזרים במתנה ו-Galaxy S21 ב-2,999 שקלים עם 10% הנחה על רכישת Galaxy Watch4 (הנמכר ב-1,149 שקלים אך אינו במלאי). לרוכשים Galaxy A72 ב-,1749 שקלים יקבלו 15% הנחה על אוזניות Buds2, כאשר אותו הדיל והמחיר תקף גם ל-Galaxy A52s 5G.
לצורך רכישה בחנות של סמסונג, ניתן להתחבר גם דרך הפרופיל האישי שנוצר ללקוח במכשיר עצמו (חשבון סמסונג), מה שעשוי לחסוך את הצורך למלא מחדש את פרטי הזיהוי והכתובת. אולם נראה כי הבשורה העיקרית כרגע היא בקשר הישיר בין הצרכן הישראלי ובין סמסונג, לפחות בכל הקשור למוצרים הניידים של החברה.