סמסונג (Samsung) כבר הצליחה להשאיר את פרשת הסוללה של Galaxy Note 7 מאחוריה, אבל נראה כי יש סיכוי שהיא תחזור בשנית במתכונת שונה. דיווחים ברשת על כך שכמה משתמשי Galaxy Note 8 (גלקסי נוט 8) נתקלו בתופעה הגורמת להשבתת הטלפון.
בפורום של סמסונג טען אחד הרוכשים כי המכשיר שלו שבן חודש, אינו נדלק יותר. לדבריו זה התרחש לאחר שהסוללה התרוקנה לחלוטין, כלומר ל-0 אחוז והמכשיר כבה. משתמש אחרי טען לתופעה דומה, זאת פחות משבועיים לאחר שרכש את המכשיר וכי גם המכשיר החדש שקיבל סבל מתופעה דומה.
לא מדובר על התפוצצות הסוללה או תופעה נרחבת, לעת עתה, וכפי הנראה זו דווקא בעיית תוכנה. אחד המשתמשים בפורום הסביר כי התופעה מכונה Stack charging, זאת כאשר מנגנון הטעינה לא מצליח לפעול. הפתרון לדבריו הוא לחבר את המטען למשך כמה שניות ולנתק, כך במשך כמה דקות ולנסות ולהפעיל את המכשיר שוב.
ישנם גם דיווחים על בעיה דומה ב-Galaxy S8 Plus, אבל כאמור מדובר במקרים בודדים בלבד. סמסונג מצידה עדיין לא הגיבה לדברים ולנו לא ידוע על תופעות דומות שהתרחשו בישראל.
בהמשך לתגובה שלי מ 1 לינואר , המכשיר הוכנס לתיקון , למרות שביקשתי להחליפו בחדש ותקין .
בתיקון הורדו לי אפליקציות שלטענתם מפריעים לפעולתו התקינה של המכשיר , ולהפתעתי שוב לא שומעים אותי , האפליקציות שהורדו לא עלו מחדש .
אני חייב אוזניה שישמעו אותי , מכיוון שבמצב רמקול אני נישמע לא טוב ולא ברור .
מכשיר חדש יקר ומוביל בסמסונג ואינו עובד .
פניתי שוב וללא תגובה
משה כרמלי 054-4264860
רכשתי מכשיר note8 חדש ב 13.12.2017 ואחרי שבוע המכשיר לא ניתן לדבר רגיל עם המכשיר אלא אך ורק כאשר הרמקול מופעל או דיבורית אישית מיד התקלה דווחה לשרות לקוחות אשר הינחתה אותי למספר פעולות הורדת אפליקציות ולא עזר המכשיר נבדק בנקודת שירות ונמצא לא תקין , לא היו מוכנים להחליפו למרות שהיה בתחום ה 14 יום הראשונים .
מכשיר חדש יקר ואכזבה ענקית מהמכשיר ושרות הלקוחות .היה לי note1 ו note3 ולא היה דבר כזה .
משה כרמלי 0544264860
חווה מקרה דומה עם NOTE 3 שמתי עליו מערכת ההפעלה של NOTE 8
Lol