במהלך אירוע שערכה פיליפס (Phillips) באיצטדיון הכדורגל הלאומי של צרפת בפריז נחשף Evnia, מותג הגיימינג של החברה, שכולל לא רק מסכים אלא גם מספר מוצרים היקפיים, כולל מקלדות, עכברים, אוזניות ועוד.
באירוע השקת המותג צויין כי המקור של המילה Evnia הוא ביוונית והיא המבטאת תמיכה, הגנה ומזל. בחברה בחרו בו כדי לציין שמדובר במותג שיפנה לקהילה מגוונת של גיימרים, זאת במטרה להילחם בסטריאוטיפ לפיו גיימינג הוא תחום שמיועד רק לבני נוער. “בפיליפס מאמינים כי חווית גיימינג סוחפת צריכה להיות נגישה לכולם”, אמרה זיני באירקטרי, מנהלת השיווק הגלובלי בחברת האם.
מוצרי המותג מתחלקים לשלוש סדרות – 5000, 7000 ו-8000 – המיודעות לשוק הכניסה, אמצע ופרימיום בהתאמה. בעיטת הפתיחה של המותג מתבצעת עם מסך הגיימינג מדגם Evnia 34M2C7600MV שיושק לפני סוף השנה הנוכחית.
מבחינת מפרט מדובר במסך קעור רחב ביחס היבט של 21:9 ובגודל 32 אינץ’ עם פאנל באבחנה של 3440×1440 פיקסלים ותאורת Mini-LED עם 1,152 אזורי תאורה, קצב ריענון של 165 הרץ, תמיכה ב-HDR בתקן DisplayHDR 1400 וכן טכנולוגיית ה-Ambiglow שמזוהה עם מסכים תוצרת פיליפס המציידת את המסך בנורות לד אחוריות שמאירות את הקיר בהתאם לתוכן המוקרן על המסך.
בינואר תשיק החברה מסכים נוספים: 42M2N8900 מסך OLED בגודל 42 אינץ’, 34M2C8600 מסך QD OLED קעור בגודל 34 אינץ’ ו-27M2C5500W מסך קעור בגודל 27 אינץ’ עם פאנל VA.
כאמור המסך מדגם 34M2C7600MV יהיה זמין לרכישה החל מדצמבר במחיר של 2,069 אירו ודגמי 42M2N8900, 34M2C8600 ו-27M2C5500W במחירים של 1,959 אירו, 6,435 אירו ו-579 אירו בהתאמה.
ביוני צפוייה פיליפס להרחיב את קו המוצרים עם ציוד היקפי: SPK8508 ו-SPK8708 שתי דגמי מקלדות עם מתגים מסוג Cherry MX, שתי אוזניות גיימינג מדגם TAG5208 ו-TAG7208 ושני עכברים מדגם SPK9508 ו-SPK9708.